
Να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί αν θα υπάρξει παρόμοια κίνηση και για τoυς κάτοχους PlayStation 3 ή PlayStation 4.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Όπως ανακοινώθηκε στο Battlelog forum, οι χρήστες που έχουν premium συνδρομή στο Battlefield 4 έχουν την επιλογή να λάβουν τα χρήματα του πίσω, λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν με το Second Assault DLC, ενώ θα πάψει να ισχύει η συνδρομή τους.
premium ξεpremium λεω να δωσουν ολα τα χρηματα πισω και ΟΛΟΙ (και για το κανονικο παιχνιδι) αν καποιος ρωτησει τι σημαινει broken σαν ορισμος η Dice εχει την πρωτια.Πλεον τετοια φαινομενα θα καταδικαστουν μονο με αποχη και φυσικα θα ερθουν και χειροτερα επειδη πηραν χρηματα νομιζουν οτι πρεπει να παραδιδουν ατελη προιοντα στο κοσμο αν ο κοσμος υποστηριξει τετοιες στασεις εταιριων.Ευτυχως η δυστηχως υπαρχει και κοσμος που αντιδρα Παντως στο να φτιαχνει ΩΡΑΙΑ video η dice ειναι μανουλα.
Δεν έχει κυκλοφορήσει το Second Assault DLC στα PlayStation 3 και PlayStation 4!
Toυλάχιστον παίρνουν refund.
Συμφωνώ στο ότι πήραν τα λεφτά τους πίσω.
@Havok-Alex, το άρθρο δεν αναφέρει πουθενα ότι έχει κυκλοφορήσει για PlayStaiton 4 ή PS3, ωστόσο, το BF4 έχει παρουσιάσει αρκετά προβλήματα στο multiplayer κομμάτι σε όλες τις πλατφόρμες. Πάντως σε ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις... και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που έχουμε διαβασμένους αναγνώστες...