To Enternity δίνει βήμα στους αναγνώστες του για να δουν τις απόψεις τους δημοσιευμένες στον τομέα των blogs. Αν έχετε αναπτύξει μια σκέψη σε κείμενο από 300-600 λέξεις, μπορείτε να το στείλετε στο info[at]enternity.gr και μετά από επιλογή της συντακτικής ομάδας, τα καλύτερα θα δημοσιευτούν και θα προσφέρουν και τους ανάλογους πόντους στους συντάκτες τους.
Του Ρωμανού Ρωμαΐδη
Όπως ξέρουμε όλοι ο Ιούνιος και παράλληλα η έκθεση Ε3 πλησιάζει και οι φήμες για τις αποκαλύψεις των 3 μεγάλων εταιριών φουντώνουν όλο και περισσότερο. Σίγουρα πολλές από αυτές θα παραμείνουν φήμες άλλες όμως θα επιβεβαιωθούν. Αρχικά, το μόνο σίγουρο είναι πως η Nintendo θα μας αποκαλύψει την καινούργια της κονσόλα με το όνομα Project Café το οποίο πιθανότατα θα κυκλοφορήσει στα μέσα του 2012, λίγο παράξενο το ονοματάκι-ψευδόνυμο για να πω την αλήθεια αλλά είναι προσωρινό και θα αλλάξει, όπως έγινε και με το περιφερειακό της MS το οποίο από Natal μετονομάστηκε στο γνωστό σε όλους μας Kinect. Για να μην πολυλογώ, την gaming κοινότητα την ενδιαφέρουν τα χαρακτηριστικά της επόμενης κονσόλας της Ninty και όχι το όνομα. Κυκλοφορούν διάφορα στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Project Café, τα οποία λογικά θα επιβεβαιωθούν στην Ε3 εκτός απροόπτου. Ας κάνουμε όμως και μια ανασκόπηση για το τι έχει ειπωθεί μέχρι στιγμής από διάφορες πηγές. Πρώτο και βασικό είναι ότι επιτέλους η Nintendo θα περάσει στην ΗD γενιά. Όπως ακούγεται η κάρτα γραφικών θα είναι μια ATI της σειράς R700,η οποία θα έχει υποστήριξη Pixer Shader 4.1 και Directx 10.1, αυτό σημαίνει πως το Project Café θα είναι καλύτερο στα γραφικά από τις τωρινές οικιακές κονσόλες της αγοράς.
Το θέμα είναι, για πόσο διάστημα θα διαρκέσει αυτή η ανωτερότητα της κονσόλας της Ninty στον τομέα των γραφικών, διότι λογικά οι επόμενες κονσόλες των κολοσσών MS και Sony θα είναι ακόμη ένα κλίκ καλύτερες, αυτό μας οδηγεί πάλι σε μια ανισότητα της επόμενης γενιάς οικιακών κονσόλων, αυτό είναι όμως ένα άλλο θέμα για το οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να γραφτεί ένα ξεχωριστό άρθρο. Ο επεξεργαστής της κονσόλας θα είναι ένας ΙΒΜ PowerPC με 3 πυρήνες ο οποίος θα έχει παρόμοια αρχιτεκτονική με τον αντίστοιχο επεξεργαστή IBM του Xbox 360. Αυτό σαφώς και είναι καλό, διότι η ανάπτυξη παιχνιδιών στην αρχιτεκτονική του Xbox360 θεωρείται σχετικά εύκολη και πλέον συνηθισμένη για τους προγραμματιστές, διότι μοιάζει με αυτή ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή. Αυτομάτως καταλαβαίνουμε πως πολλοί multiplatform τίτλοι για το Χ360, θα μπορούσαν να μεταφερθούν (port) με σχετική ευκολία στο Project Café και επιπλέον η ανάπτυξη καινούργιων τίτλων θα είναι και αυτή εύκολη. Όσο αφορά την RAM ακούγεται πως θα κυμαίνεται στα 512 MB, ίσως και παραπάνω δεν μπορούμε να μιλήσουμε με σιγουριά,παράλληλα στον χώρο αποθήκευσης της κονσόλας αντί να έχουμε έναν σκληρό δίσκο, η Nintendo θα χρησιμοποιήσει flash μνήμη 8GB ενώ το disc format των παιχνιδιών θα είναι λογικότατα το Βlu Ray. Κλείνοντας με το Project Café πρέπει να αναφέρουμε πως το gamepad του θα είναι ξεχωριστο όπως ακούγεται,εκτός από τα κλασσικά triggers,bumpers και κουμπιά ίσως έχουμε και μια οθόνη 6.2 ιντσών στην μέση του χεριστηρίου.
Από την άλλη, στο στρατόπεδο της Microsoft δεν ακούστηκε κάτι επίσημο για κάποιο καινούργιο hardware που θα παρουσιαστεί στην E3,αν και υπάρχουν κάποιες φήμες πως η MS ήδη έχει αρχίσει σιγά σιγά να αναπτύσσει την καινούρια της κονσόλα, ενώ άλλοι λένε πως ήδη την έχει στείλει στους προγραμματιστές της ΕΑ, αν και το πιο πιθανό είναι το πρώτο. Παρόλα αυτά όμως θα έχουμε αρκετές αποκαλύψεις και ανακοινώσεις παιχνιδιών αλλά και κάποιων καινούριων υπηρεσιών για το Xbox Live. Στον τομέα των παιχνιδιών η ΜS υποσχέθηκε πως θα ανακοινώσει 10 hardcore τίτλους για το Kinect, sequel για τα υπάρχοντα Kinect Sports και Dance Central αλλά και το Forza World. Για να πω την αλήθεια έχω αρκετές αμφιβολίες για το πόσο hardcore θα είναι οι καινούργιοι τίτλοι που μας υπόσχεται η MS, προσωπικά όπως και όλοι οι κάτοχοι του Χbox 360, θα ήθελα καινούριους αποκλειστικούς τίτλους οι οποίοι δεν θα μπλέκονται με Kinect. Επιπρόσθετα στον τομέα των online υπηρεσιών, θα έχουμε αρκετές προσθήκες από αυτές που έχουν ανακοινωθεί. Πιο συγκεκριμένα, με την βοήθεια του Kinect και των Αvatars θα μπορούμε να συνομιλήσουμε ζωντανά με άλλους χρήστες του XBL, οι συνομιλίες αυτές θα γίνονται σε διάφορα περιβάλλοντα και ουσιαστικά θα απολαύσουμε ένα τροποποιημένο msn με πολλά καλούδια πάνω του.Επιπλέον, πρέπει να περιμένουμε και κάποια ενσωμάτωση του Skype στο ΧΒL, διότι πριν από λίγες μέρες η Microsoft εξαγόρασε το Skype με το αστρονομικό πόσο των 8.5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και ανέφερε πως σύντομα θα το χρησιμοποιήσει στις συσκευές Windows Mobile αλλά και στο ΧBL που μας ενδιαφέρει. Κλείνοντας πρέπει να αναφέρουμε και το καινούριο disc format που θα παρουσιάσει η MS, θα ονομάζεται XDG3 και η μόνη του διαφορά απο τα τωρινά DL DVD των 8.5 GB, θα είναι ότι θα προσφέρει έξτρα χωρητικότητα στους developers.
Τέλος,η Sony όπως ξέρουμε περνάει δύσκολες στιγμές τον τελευταίο καιρό και αυτό οφείλεται όπως γνωρίζουμε σε μια επίθεση στο PSN απο άγνωστους μέχρι στιγμής Hackers. Αρχικά όλοι υπέθεσαν πως υπέυθυνος είναι ο γνωστός Geohot, ο οποίος για αρκετό καιρό βρισκόταν σε μια συνεχόμενη διαμάχη με την Sony, παράλληλα όμως οι υποψίες στράφηκαν και στους Anonymous, οι οποίοι ωστόσο δεν έχουν αναλάβει την ευθύνη. Το θέμα είναι ότι η Sony δέχτηκε ένα μεγάλο πλήγμα, διότι λόγω αυτής της ''επίθεσης'' διέρρευσαν προσωπικά δεδομένα των χρηστών του PSN, όπως κωδικοί πιστωτικών καρτών και όχι μόνο. Αυτή τη στιγμή η Sony πρέπει να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των gamers, γιατί ουσιαστικά η μεγαλύτερη ζημία είναι ότι πλέον πολύς κόσμος είναι επιφυλακτικός και έχασε την σιγουρία του για το PSN και γενικότερα για την εταιρία. Να θύμησω πως το PSN ήταν offline σχεδόν για ένα μήνα και πρίν λίγες μέρες άρχισε να επανέρχεται σταδιακά σε όλον τον κόσμο.Λόγο όλων αυτών που ανέφερα παραπάνω είναι λογικό να περιμένουμε κάποια νέα και κάποιες προσθήκες για PSN ώστε η Sony να μπορέσει έστω και λίγο να μας προσελκύσει ξανά. Περά απο όλα αυτά τα κακά και άσχημα γεγονόντα δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πλησιάζει η παρούσιαση της πολυαναμενόμενης NGP φορητής κονσόλας της Sony αλλά και παρουσιάσεις αρκετών τίτλων για αυτήν. Επιπλέον θα είναι playble οι τίτλοι Uncharted 3, Resistance 3, Twisted Metal και Τhe Last Guardian και ίσως έχουμε και κάποια ανακοίνωση για καινούριο God of War απο την Santa Monica Studios αλλά και κάποιον τίτλο Μetal Gear Solid για το ΝGP.
Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε πως θα γίνουν αρκετές αποκαλύψεις πέρα απο αυτών που ανέφερα και όσον αφορά στους μεγάλους τίτλους, θα έχουμε αρκετές παρουσιάσεις και ανακοινώσεις όπως των GTA V, Hitman Absolution, Modern Warfare 3, Βioshock Infinite, The Darkness 2, Prototype 2, Assassins Creed Revelations, Prey 2, Rage, Mass Effect 3, Gears of War 3, Forza Motorsport 4 αλλά και αρκετών άλλων.Να τονίσω πως πρώτα η Sony και η ΜS θα αρχίσουν τις παρουσιάσεις τους στις 6 Ιουνίου δηλαδή μια μέρα πρίν ξεκινήσει επίσημα η Ε3: η ΜS θα ξεκινήσει στις 9 το πρωί και η Sony στις 5 το απόγευμα (ώρα Los Angeles). Στην συνέχεια θα ακουλουθήσει η Νintendo στις 7 Ιουνίου και ώρα 9 πμ και επιπλέον θα γίνει και ένα pre event απο την Konami στις 2 Ιουνίου.
Ας ευχηθούμε όλοι καλή επιτυχία και καλό ταξίδι στους αντιπροσώπους του Εnternity που θα βρεθούν εκεί και περιμένουμε να γυρίσουν πίσω με επικές εμπειρίες, πολλά videos, πολλές φωτογραφίες αλλά και αποκλειστικές συνεντεύξεις απο τα μεγάλα κεφάλια της gaming βιομηχανίας...




Ελα και ανασταίνεται ο Frank o Jaeger...
Λογω των τιτλων αλλα και των νεων κονσωλων που αναμενονται πιστευω πως η φετινη ε3 θα ειναι πολυ καυτο γεγονος :)
Ναι οκ, μπλα..μπλα..μπλα..μπλα.... Booth babes θα έχει? ;)
Ναι Μίλτο θα εχει , αλλα εγω θα χύσω ..δάκρυα χαράς μονο για Kojima...
@NFS_Maniac Βooth Babes είναι πάντα Included..:D
Ελπίζω να δούμε σε playable μορφή το KH 3D αφού θα είναι εκεί.. Για να δούμε... Το μόνο κακό είναι πως την τελευταία εβδομάδα που γράφω καθημερινά ,παίρνεις μέρος η Ε3, οπότε δεν έχει live για εμένα... Να ευχηθώ καλό ταξίδι στη συντακιτκή ομάδα, και ΜΠΡΑΒΟ που μπένει έτσι δυναμικά στο χώρο των gaming events.
Aυτή η Ε3 θα είναι η πιο καυτή όλων των ετών. Αναμένουμε πολλά νέα στο hardware κομμάτι (ProjectCafe/NGP) και ίσως τα περισσότερα νέα που έχουν βγεί ποτέ για το software σε όλες τις κονσόλες. Η βιομηχανία γιαγαντώνεται χρόνο με το χρόνο...
Σε 2 βδομαδούλες ξεκινάει το μαγικό ταξίδι των απανταχού gamers... Jump on and Have FUN!!!
Περιμένουμε πολλά από τη φετινή Ε3 ! Kαλό ταξίδι guys !
Booth Babes FTW.Η χαρά/ξεκούραση/απόλαυση του κουρασμένου δημοσιογράφου στην Ε3 :D
Ευτυχώς φέτος οι ώρες όλων των Press Conference είναι το απόγευμα!
Της sony το show θα ειναι στις 3 το πρωι στη δικια μας ωρα