Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Yu Suzuki

Υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων στη βιομηχανία του gaming που έχουν αφιερώσει όλη τους τη ζωή σε μία εταιρεία. Αυτές οι περιπτώσεις δεν είναι αρκετές και μία από τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις ενός επιτυχημένου «γάμου» είναι σαφώς ο Yu Suzuki. Ο ταλαντούχος Ιάπωνας δημιουργός γεννήθηκε στις 10 Ιουνίου του 1958 και από την ημέρα που άρχισε να ασχολείται με τα video games μέχρι και το τέλος της καριέρας του αφιερώθηκε στη SEGA, σε σημείο να θεωρείται ως κάτι αντίστοιχο του Shigery Miyamoto στη Nintendo.



Έχοντας βάλει την υπογραφή του σε πάρα πολλές arcade παραγωγές όπως το Space Harrier, το Out Run και το After Burner, αλλά και νεότερα τρισδιάστατα games όπως τα Virtua Racing, Virtua Fighter και Shenmue δεν έχει ξεχωρίσει άδικα στους φανατικούς υποστηρικτές της ιαπωνικής εταιρείας και δικαιολογεί όσο δεν πάει τη βράβευσή του από την Ακαδημία των Αλληλεπιδραστικών Τεχνών και Επιστημών, στο Hall of Fame της οποίας μπήκε το 2003. Μεγάλωσε σε ένα δύσκολο οικογενειακό περιβάλλον, ωστόσο ο πατέρας του Yuzuru Suzuki τον έκανε να ασχοληθεί με την μουσική και τις τέχνες γενικότερα. Πέρναγε τις ώρες του με μοντελισμό, αλλά και ετοιμάζοντας διάφορες κατασκευές από πλαστικό.



Όσο μεγάλωνε, η ιδέα να ασχοληθεί με κάτι δημιουργικό έγινε σχεδόν αυτοσκοπός και μετά από έντονη επιθυμία να γίνει οδοντίατρος, αποφάσισε να ασχοληθεί με τον προγραμματισμό σε προσωπικούς υπολογιστές. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Επιστημών της Okayama στις αρχές της δεκαετίας του 1980, ενώ ταυτόχρονα έπαιζε και κιθάρα στον ελεύθερο χρόνο του. Ο Yu Suzuki μπήκε στη SEGA Enterprises το 1983 με την ιδιότητα του προγραμματιστή και μέσα στον πρώτο χρόνο ενασχόλησής του με τα projects της ιαπωνικής εταιρείας, είδαμε το Champion Boxing, ένα 2D boxing arcade game.



Με την ενσωμάτωση του στο AM2 studio της SEGA, ο Suzuki εργάστηκε πάνω σε έναν τίτλο που τον χαρακτήρισε, το Hang On. Το Hang On κυκλοφόρησε το 1985 στα arcades, συνοδεία μάλιστα μιας ειδικής μοτοσυκλέτας, την οποία και ο αναβάτης προσπαθούσε να γύρει ανάλογα με το που θέλει να οδηγήσει το δίτροχο που βρισκόταν στην οθόνη. Η ομάδα ανάπτυξης ασχολήθηκε την ίδια χρονιά με το third person Space Harrier, ενώ ένα χρόνο μετά ο Suzuki επιβεβαίωνε την αγάπη του για τα αυτοκίνητα της Ferrari με το Out Run. Ο παίκτης είχε τη δυνατότητα να διαλέξει διαδρομή από τις δύο που του προσφέρονταν στο τέλος κάθε τμήματος που ολοκλήρωνε, αποφασίζοντας ο ίδιος ουσιαστικά τι θα αντιμετώπιζε στη συνέχεια.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • vonzuchter
    • τετοιοι ανθρωποι εβγαιναν τοτε που κουμαντο εκαναν οι δημιουργοι και ceo και μανατζερς κτλπ ηταν οι δημιουργοι. απο τοτε που κουμαντο κανουν οι αποφοιτοι των οικονομικων τμηματων του χαρβαρντ οι δημιουργοι εχουν γινει ρολιστες και κομπαρσοι και αναλωσιμοι

    • Shepard
    • Shenmue... τα λογια ειναι περιττα!

      @vonzuchter δυστυχως ετσι ειναι! Παντου κανουν κουμαντο οι μαρκετιστες και οι οικονομολογοι! Για αυτο αλλωστε εχει περιελθει σε τελμα παγκοσμιως το ολο συστημα.

    • doa5
    • RESPECT!!!! Τιποτε αλλο!!

    • mysterious
    • Τι τιτλάρες έχει βγάλει ο τύπος..πόσο μπροστά ήταν για την εποχή του.Μπορεί να λέμε τους Ιάπωνες ανώμαλους,περίεργους κλπ. αλλά οι άνθρωποι είναι ιδιοφυίες.Απίστευτα μυαλά.

    • MrDododi
    • Συμφωνώ με Shepard, τι παιχνιδάρα είναι αυτή;! Sega τρέλανε μας πάλι και βγάλε αν όχι κονσόλα, Shenmue 3!!!

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!