
Οι διαστάσεις του νέου iPad είναι 241x186x8.6 χιλιοστά κάνοντάς το σαφώς πιο ελαφρύ και λεπτό από την πρώτη έκδοση, αλλά ακόμη πιο λεπτό κι από το iPhone 4. Η γενικότερη φιλοσοφία στο σχεδιασμό παραμένει σταθερή, ενώ η κατά 80 γραμμάρια πιο ελαφριά κατασκευή του το κάνει ακόμη πιο άνετο στη χρήση και βοηθάει ακόμη περισσότερο τον κάτοχο να το κρατάει στα χέρια του για πολύ ώρα. Όπως ακριβώς συνέβη και με το πρώτο μοντέλο, το iPad 2 κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις (μία με WiFi και μία με WiFi και 3G), με κάθε μία από αυτές να αποτελείται από τρία διαφορετικά μοντέλα, με χωρητικότητες 16GB, 32GB και 64GB.

Η πιο σημαντική βελτίωση που συναντάμε στο iPad 2 είναι ο Α5 επεξεργαστής που προσφέρει διπλάσια ταχύτητα σε σχέση με το περσινό μοντέλο, καθώς και η διπλάσια διαθέσιμη μνήμη (512MB RAM αντί για 255MB) κάτι που αυτόματα σημαίνει πιο γρήγορο loading στις εφαρμογές, ταχύτερη μετάβαση από το ένα πρόγραμμα στο άλλο και γενικότερα πολύ πιο άνετη χρήση. Παρατηρώντας για αρκετές ώρες τη συμπεριφορά του μίνι αυτού υπολογιστή, σημαντική διαφορά στην ταχύτητα και στους χρόνους φόρτωσης εντοπίσαμε μόνο σε «απαιτητικά» προγράμματα όπως το GarageBand και όχι στις εφαρμογές που εκμεταλλεύεται κατά κύριο λόγο ο μέσος χρήστης (όπως το Mail ή τον Safari browser).

H οθόνη αφής παραμένει στα ίδια επίπεδα με ανάλυση 1024x768 και πολλαπλές επιλογές στη γωνία θέασης. Σημαντικές προσθήκες στο iPad 2 είναι οι δύο κάμερες που έχουν προστεθεί στο μπροστινό και πίσω τμήμα της συσκευής, καθώς και η δυνατότητα για προβολή (μέσω ειδικού HDMI αντάπτορα) της εικόνας σε οποιαδήποτε HD τηλεόραση. Βελτιωμένος παρουσιάζεται ο Safari browser, όπου χάρις στις βελτιώσεις της JavaScript Nitro μηχανής, μπορεί να κάνει render τις σελίδες πιο γρήγορα και να βελτιώνει ακόμη περισσότερο την εμπειρία πλοήγησης στο διαδίκτυο. Τα sites, πάντως, με πολλά flash videos συνεχίζουν να μην προβάλλονται.
iPad 2 στα Public από 26 Μαρτίου
Στα των multimedia, η συσκευή παραμένει πιστή στην πορεία που έχει χαράξει η εταιρία του Κουπερτίνο, με τους χρήστες να μπορούν είτε να κατεβάσουν οποιοδήποτε πρόγραμμα ή ταινία από το iTunes και να την απολαύσουν στο iPad 2 τους. Με την ανάλυση και τη διαγώνιο να μένουν σταθερές, οι μαύρες μπάρες στο επάνω και κάτω τμήμα κάνουν και σε αυτή την έκδοση την εμφάνισή τους. Παρόλα αυτά, η διαδικασία κατεβάσματος και loading ενός αρχείου παραμένει «παιχνιδάκι». Τα όποια παράπονα για τον τομέα των πολυμέσων έρχονται στις κάμερες, όπου η προσφερόμενη ανάλυση είναι τόσο χαμηλή που η τελική ποιότητα αναγκαστικά κινείται σε χαμηλά επίπεδα. Η πίσω κάμερα έχει ανάλυση 0.7MP και η μπροστά 0.3MP, κάτι που αυτόματα σημαίνει πως δεν μπορεί ο χρήστης να αντικαταστήσει είτε τη φωτογραφική του μηχανή, είτε την HD βιντεοκάμερα που έχει στην κατοχή του. Πρόκειται απλά για συμπληρωματική παροχή που έρχεται απλά να καλύψει κάποια παράπονα χρηστών. Τα προβλήματα της ανάλυσης δε φαίνονται έντονα στο FaceTime, όπου και το μεγαλύτερο μέρος της οθόνης καλύπτεται από το πλάνο του χρήστη.

Οι εφαρμογές που προσφέρονται αυτή τη στιγμή για το iPad 2 ξεπερνούν τις 60 χιλιάδες, ωστόσο οι developers δεν έχουν προσφέρει ακόμη σε όλες αυτές και τις αντίστοιχες βελτιωμένες εκδόσεις τους για το νέο tablet. Σε όσες περιπτώσεις πάντως δοκιμάσαμε τις iPad 2 versions είδαμε σημαντικές διαφορές, τόσο στους μηχανισμούς ελέγχου και οδήγησης του Real Racing 2 HD, όσο και στη ροή της δράσης στο Infinite Blade. Ακόμη και σε αυτά τα ελάχιστα σημεία, η συσκευή δείχνει ότι έχει να προσφέρει αρκετά και αναμένουμε εντός των επόμενων εβδομάδων να αρχίσουν να εμφανίζονται με γοργούς ρυθμούς ολοένα και περισσότερες εφαρμογές για το iPad 2.

Η μπαταρία που χρησιμοποίησε η Apple ακόμη και στην πρώτη έκδοση του tablet της ήταν εξαιρετική και προσέφερε 10 ώρες λειτουργίας και αρκετές εβδομάδες παραμονής σε standby mode. Τι συμβαίνει με το iPad 2; Οι επιδόσεις κινούνται στα ίδια επίπεδα και ίσως ελάχιστα πιο χαμηλά, διατηρώντας για τη συσκευή ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με το μεγαλύτερο μέρος του ανταγωνισμού στην ίδια κατηγορία χαρακτηριστικών.
Στην παρούσα χρονική στιγμή, η γκάμα επιλογών για το χρήστη δεν είναι ιδιαίτερα πλούσια και όσοι έχουν ήδη στην κατοχή τους το πρώτης γενιάς iPad ίσως να μη δουν άμεσα κάποια διαφορά. Ωστόσο, είναι εμφανές ότι έχουμε να κάνουμε με μία πολύ πιο ισχυρή συσκευή που μπορεί να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την εμπειρία κατά τη διάρκεια πλοήγησης στο διαδίκτυο, αναπαραγωγής multimedia αρχείων και video games. Το ακόμη πιο λεπτό design, ο πιο ισχυρός επεξεργαστής και η μπαταρία αποτελούν τα πιο ισχυρά «χαρτιά» που ρίχνει στη μάχη το iPad 2 και μέχρι στιγμής το αναδεικνύουν ως το καλύτερο tablet της αγοράς.
iPad 2 στα Public από 26 Μαρτίου
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Ένα μεγάλο Μπράβο ρε Pablo!!!
Eχοντας το εδω και μερες μπορω να πω οτι ειναι εκπληκτικη συσκευη αλλα δεν την προτεινω σε καποιον που εχει ηδη το 1ο!! Ειναι πεταμενα λεφτα! Ας κρατησει τα λεφτα του για αλλη επενδυση!
Οσοι δεν το εχετε... καλα ψωνια! ;)
Εξαιρετικό και το iPad2 και το review Παύλο. Πάντα τέτοια!
Πολύ ωραίο το Review Παύλο!! Πάντα τέτοια!!
Η συσκευή είναι πολύ καλή!!
Ένα συγχαρητήρια και ένα μεγάλο μπράβο δεν είναι αρκετά για αυτό που κατάφερε το Enternity και ο Παύλος. Keep it up guys! :) Το video review με κάνει να ανυπομονώ!
είναι ενδιαφέρουσα συσκευή αλλά επειδή συνεχίζω να μην βρίσκω κανένα λόγο για την αγορά της, δεν θα πάρω.
Sinxaritiria gia to athro ke gia oli sas tin skliri dulia afti tin evdomada! Oso gia to ipad2 fenete ekpliktiko mporw na pw mia xara :D
ena megalo mpavo sto enternity kai stn pablo!!!!
Μπράβο πολύ ωραίο το Review Παύλο!! Πάντα τέτοια!!!
Πλήρες video review πολύ νωρίς πριν βγεί στα καταστήματα.
+άπειρο με ViLb
Τρομερό gadget. Παύλο, συγχαρητήρια για το review σου! :)
Εξαιρετικό άρθρο + το video review πάντα σε HD!! το πρώτο review του iPad 2 απο ελληνικό site! Συγχαρητήρια Πάυλο έσκισες! :) keep reviewing!
Σιγά μην δεν είχε το enternity το ipad2 πριν βγεί στα καταστήματα!
Και με φωτό το πως φαίνεται το site μέσα από το ipad2!
Αυτά είναι!
Καλά φοβερό review μπράβο παιδιά :) Α ρε Apple
Μπράβο Παυλάρα...This is an Apple World :)
Gongrats Παύλο..:)
Τρομερο review!Congrats!!! :D
Ισως στο μελλον να προμηθευτω ενα,αλλα αυτη τη στιγμη δεν βρισκω λογος να δωσω 500 PLUS για iPad.
Πολύ ωραίο review Πάυλο!!
Για άλλη μια φορά εξαιρετικό review Παύλο.
ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΠΑΥΛΟ ΘΕΟ!!!! ΤΡΕΛΑΝΕ ΜΑΣ ΑΡΧΗΓΕ, ΠΑΡΕ ΟΛΑ ΤΑ REVIEWS ΠΑΝΩ ΣΟΥ!!!!!!
Πολύ καλό το iPAD μη γελιόμαστε, σπέρνει και θερίζει και τα αξίζει, αλλά όπως σχολίασα και σε ένα άλλο κείμενο, το χρειαζόμαστε πραγματικα; βέβαια η απαντηση είναι εντελώς υποκειμενική, στάνταρ αν κοιτάξει κανείς τριγύρω στο δωμάτιό του δεν θα βρεί ούτε τα μισα από τα υπάρχοντά του αναγκαία...
Τι να πει κανεις, ποθητό μεν, άχρηστο δε.
Πολυ καλη παρουσιαση!!Apple fanboys τρεχατε!! :D
Μπραβο φιλε , επιτελους ενα αληθινο review .... βαρεθηκα να διαβαζω ελληνικα review που θελουν τα δειχνουν το ipad κατωτερο απο τα android (λες και δεν πηραμε και δεν ειδαμε τι ειναι )
Άλλες 6 μέρες και θα γίνει δικό μου!
ta logia einai perita
μπραβο για την αντικειμενικη παρουσίαση