Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Konami
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Konami
ΔΙΑΝΟΜΗ
Zegetron
PEGI
3+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 3+
-
-
8
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από Ηλίας Πέππας
-
- 24/08/11
-
PC PS3 XBOX 360 WII PSP
Επικό «άκυρο» έριξαν η Microsoft και η Konami σε όσους περίμεναν το demo του Pro Evolution Soccer 2012 σήμερα στο Xbox Live. Λόγω «απρόβλεπτων ζητημάτων», που δεν αναλύθηκαν περαιτέρω, το demo του παιχνιδιού θα εμφανιστεί κάποια στιγμή μέσα στον Σεπτέμβριο. Αντιθέτως, τα demo για PS3 και PC θα διατεθούν κανονικά.




Ρε μα τί πίνουν και δε μας δίνουν?Πάνω που χάρηκα επειδή συμμαζέψανε το απιχνίδι απο πέρσυ(PC version) δε το βγάζουν στο 360.Δε πειράζει θα βγεί το FIFA 12 γιαπωνεζάκια!:P
Ειναι η Ελλαδα σε οικονομικη κριση οποτε ειπαν και αυτοι στην Konami απο καπου πρεπει να κοψουμε ....
Τι έγινε δηλαδή?Οτι να ναι σκηνικά..πάντως το κατέβασα για PC είναι πολύ καλύτερο απο το περσινό PES παίδες,better σε animation κίνησης ειδικά.
ΤΡΕΛΟ ΚΑΖΟ.....καποιος να ξεματιαξει την κοναμι και το προ γιατι πλεον εχει παρει τετοιο κατηφορο που ρεαλιστικα το θεωρο απιθανο να επανελθει...
χαχαχαχαχα ακυροοοοοοοοοοο..!!!
παρτε ενα ps3 να ευχαριστηθειτε παιχνιδι ρεεε :P