Η Sony ανακοίνωσε ότι οι κάτοχοι PS3 μπορούν να εγγραφούν στη beta του επερχόμενου Dark Souls 2. Με αυτό τον τρόπο οι παίκτες θα πάρουν μία γεύση από την παραγωγή, ενώ θα συμβάλουν και στη βελτιστοποίηση του. Οι εγγραφές πραγματοποιούνται μέσω του PlayStation Store. Επίσης, η Namco Bandai επιβεβαίωσε ότι το πρώτο μέρος της beta φάσης θα ξεκινήσει στις 12 Οκτωβρίου και το δεύτερο στις 27 Οκτωβρίου.

Σπεύσατε λοιπόν...
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Thanks Παναγιώτη για την ενημέρωση.Ισχύει για όλους εφόσον προλάβει κάποιος την εγγραφή?