Η Sony ανακοίνωσε το κλείσιμο της Sony Studio Liverpool, ίσως ενός εκ των πιο αγαπημένων παραρτημάτων της. Πρόκειται, για την πρώην Psygnosis, την εταιρεία που βρίσκεται πίσω από μία σειρά επιτυχιών της εποχής του PSone, με χαρακτηριστικότερο το WipEout, τον τίτλο που άλλαξε τον δημογραφικό χάρτη των videogames. Στο παλμαρέ της Sony Studio Liverpool/Psygnosis, περιλαμβάνονται τα: Shadow of the Beast, Colony Wars, G-Police, Puggsy, η σειρά Discworld, το Destruction Derby και -φυσικά- η σειρά WipEout, η οποία συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

Μάλιστα, σύμφωνα με αναφορές, η ομάδα είχε προχωρήσει αρκετά στην ανάπτυξη ενός WipEout για το PS4, το οποίο ακυρώθηκε, μαζί με ένα άλλο project, η περιγραφή του οποίου θυμίζει κάτι από Syphon Filter. Ο λόγος για το κλείσιμο σύμφωνα με τη Sony ήταν ο εξής: "Θεωρήσαμε πως εστιάζοντας τα επενδυτικά μας σχέδια σε άλλα Studios που δουλέυουν αυτή τη στιγμή επάνω σε νέα, συναρπαστικά projects, θα ήμασταν σε ισχυρότερη θέση για να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο στους καταναλωτές."
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
WipEout... ένα παιχνίδι όπου στο PSOne το είχα λιώσει μέχρι αηδίας!
Για μένα το καλύτερο παιχνίδι που φτιάχτηκε ποτέ και ολόγος που αγόρασα PLAYSTATION... (Σαουντρακ, γραφικά, gameplay... )Το μόνο κακό είναι οτί το WIPE OUT 3 για το PLAYSTATION 1 ποτέ δεν το ξεπέρασε η εταιρία...
κριμα ενα τοσο πραγματικά ΔΥΝΑΤΟ στούντιο η Σονυ το πέταξε στα σκουπίδια ..Με τετοια προιστορία (Shadow of the beast 1.2.3.) και δυνατοτητες για πολλα ,πραγματικα δεν μπορω να καταλάβω την καταπτωση του μονο ενα remake να εκανε...
Είναι κρίμα να κλείνουν τόσα studios με ταλέντο (BigBig Studios, Zipper Interactive, Big Huge Games και πάει λέγοντας) ενώ ατάλαντοι, απαράδεκτοι devs σαν τους Nihilistic Software να καταστρέφουν franchises δημιουργώντας απαράδεκτα ports..