Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
20 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Crystal Dynamics
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Square Enix
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από Ηλίας Πέππας
-
- 07/06/11
-
PC PS3 XBOX 360
Η Microsoft επέλεξε να συμπεριλάβει το νέο Tomb Raider στην παρουσίασή της, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για multiplatform τίτλο και δικαιώθηκε, αφού το reboot της σειράς από την Crystal Dynamics εξέπληξε με την ποιότητά του




Επικό το βίντεο,φαίνεται πως γίνεται καταπληκτική δουλειά για το Reboot της σειράς,μπράβο στους Developers :)
Έχει δοθεί τεράστια έμφαση στην κίνηση της Λαρα και στο όλο σκηνικό! Θα είναι σίγουρα τίτλος έκπληξη που μπορεί να αποσπάσει και το GOTY2011! Φαίνεται φοβερό...
Awesome,awesome και παλι awesome!!! :D
Lara ftw!
Σεμιναριο για το πως πρεπει να ειναι το animation στο gameplay σε ολα του ειδους και οχι ρομποτικες κινησεις ''σηκο πανω κατσε κατω''....
Εγω θα συμφωνησω με το ονομα του αρθρου. Έκλεψε την παράσταση το Tomb Raider.
Shepard το παιχνίδι αργεί ακόμα. Έχει ανακοινωθεί για 2012
πω...με κομμενη την ανασα τα 6.34 του τρεηλερ...
Δεν έχω λόγια....oh you made us proud Lady Croft....εδώ έχουν βραχεί όλα τα πληκτρολόγια...
Το παιχνίδι που με προκάλεσε την μεγαλύτερη εντύπωση στην Ε3 μέχρι στιγμής.
Πραγματικά καταπληκτικό. Αν έχει και μεγάλη διάρκεια, θα είναι οτι το καλύτερο
Πάρα πολύ εντυπωσιακή η δουλειά της Crystal Dynamic, ελπίζω το ολοκληρωμένο παιχνίδι να έχει την ίδια ποιότητα, γιατί κακά τα ψέματα δεν είδαμε σύστημα μάχης κτλ. Στην ουσία παρακολουθήσαμε ένα καλά σκηνοθετημένο gameplay με button sequences. H ταλαιπωρημένη, τραυματισμένη, βρώμικη Λάρα για άλλη μια φορά θεά, δε νομίζω ότι θα μπορούσαν να την κάνουν πιο όμορφη.
4 βραβεία απο IGN...
- Best Overall Game
- Best Xbox 360 Game
- Best Action Game
- Best Trailer
Δεν με εχει πεισει ακομα, αν και φαινεται να εχουν κανει κατι.Περιμενω να δω περισσοτερα. Αραγε θα μπορεσουν να ξανδωσουν ζωη σε ενα τοσο ταλαιπορημενo franchise;
WTF? Χωρις να δουμε βασικα στοιχεια απο το gameplay πηρε και βραβειο χα χα χα χα γει σου ρε ign
Best 360 game σωστο, δεν ειχει και αλλο (troll troll troll) xD
Μια χαρά τα πάει απο βραβεία πάντως :P
Δεν θα πω πολλά (και θα το πω χαμηλόφωνα γιατί κάπου εδώ γύρω τριγυρνάει η σύζυγος μου)... νομίζω ότι ερωτεύομαι ξανά την Lara... Ειλικρινά, περιμένω πολλά και όμορφα από αυτό το παιχνίδι.
πω πω ακομα βλεπω το τρεηλερ..επαθα..απιστευτη δουλεια..απιστευτα γραφικα..τι unreal engine..power.. ηταν?ελπιζω να βγει και σε ps3 και σε xbox360,παρα πολυ υψηλο επιπεδο πιστευω θα σαρωσει τα βραβεια και οτιδηποτε.
Η μηχανή είνα μια εξελιγμένη έκδοση της αντίστοιχης του TR: Underworld, κάτι που καθιστά το αποτέλεσμα ακόμη πιο αξιέπαινο.
Reboot και μάλιστα πάρα πολύ καλό που αφήνει υποσχέσεις και για τη συνεχεια της σειρας.
Tha einai mono for pc?
Wow!!