Με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού ήταν πιο ελεύθερη στη δημιουργία του DLC, ενώ σκοπός της είναι να δώσει μια λιγότερο «σοβαρή» εμπειρία στους fans της σειράς.
Με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού ήταν πιο ελεύθερη στη δημιουργία του DLC, ενώ σκοπός της είναι να δώσει μια λιγότερο «σοβαρή» εμπειρία στους fans της σειράς.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ubisoft
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Ubisoft
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8
ENTERNITY SCORE




δεν καταλαβα τι ειναι το περιεχομενο του αλλα οκ........
"στο οποίο ο George Washington κατακτά μία μία όλες τις πολιτείες τις Αμερικής".
http://www.enternity.gr/Article/%CE%91%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%86%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CF%84%CE%BF-The-Tyranny-of-King-Washington/11972.html
αααα με τον ουασινγκτον ειναι?εγω νομιζα οτι ειναι απλα,εναλλακτικο σεναριο,τι θα γινοταν δηλαδη αν κερδιζαν οι Αγγλοι τον πολεμο...