
Ακόμη, τίτλοι του Game Boy Advance και άλλων συστημάτων του παρελθόντος θα γίνουν διαθέσιμοι στο άμεσο μέλλον. Αναμένουμε πληροφορίες και για την αγορά της Ευρώπης.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Nintendo of America ανακοίνωσε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας στο Facebook ότι η Virtual Console για το Wii U θα ξεκινήσει να λειτουργεί στις 23 Απριλίου, τουλάχιστον για την εκεί αγορά.
Που σημαίνει ότι το update του Απριλίου βγαίνει σήμερα.
Επίσης, για 6 ώρες, δεν θα είναι διαθέσιμες, σήμερα, κάποιες υπηρεσίες του WiiU. Στο παρελθόν, αυτό γινόταν ταυτόχρονα και σε Αμερική και σε Ευρώπη. Άρα, με βάση το παρελθόν, το update βγαίνει και σε εμάς, μάλλον το βραδάκι και αύριο η Virtual Console.
Super Metroid FTW
Καλη φαση αλλα απο snes ο,τι ηθελα το εχω κατεβασμενο στο wii. To gba εχει μεγαλο ενδιαφερον γιατι ειχε μερικα πολυ ωραια παιχνιδακια... ΤΟ ΜΠΑΜ θα γινει με παιχνιδια του cube πιστευω!
Σε τι τιμούλες θα παίζουν γνωρίζουμε? Η θα βλέπουμε τίποτα κουλά 19,99?