
Ελπίζουμε να δούμε περισσότερα στην Ε3.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Insomniac ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Ratchet & Clank: QForce μέσω του PlayStation Network και φυσικής μορφής (Blu-ray δίσκο).
Τέλεια νέα! Ευτυχώς κιόλας που θα βγει και σε φυσική μορφή.
Οχι αλλο καρβουνο!!!
η σειρα ειναι επος..
Γουστάρω games Ratchet & Clank ! Αν και το τελευταίο μας τα χάλασε…( έμενα δηλ.)