Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Έρχεται τον Οκτώβριο το Wii Karaoke U

Η Nintendo επιβεβαίωσε ότι τον Οκτώβριο θα είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη το Wii Karaoke U. Ο εν λόγω τίτλος προσφέρεται δωρεάν, αλλά οι χρήστες θα πρέπει να αγοράσουν την πρόσβασή τους στα τραγούδια μέσα από το μενού του παιχνιδιού. Μια ώρα θα κοστίζει £1.79, 24 οι 24 ώρες θα κοστίζουν £4.49, ενώ η πρόσβαση για 30 μέρες θα κοστίζει £13.49.



Επιπλέον, το Wii Karaoke U θα προσφέρει τρία game modes, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και το regular score-based mode, επίσης ένα ευρωπαϊκό leaderboard mode και τέλος μία λειτουργία που θα προσφέρει ανάλυση των επιδόσεων σε πραγματικό χρόνο. Να σημειωθεί ότι για την ώρα δεν υπάρχει ακριβή ημερομηνία διάθεσης.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Joysound

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • alex4444
    • Επρεπε να υπαρχει και η δυνατοτητα μονιμης αγορας. Η εστω μονιμη αγορα ξεχωριστων τραγουδιων για λογικο αντιτιμο! Δε λεω, καλη η κινηση της ενοικιασης, καθως πιο πολυ σε μαζωξεις θα χρησιμοποιειται μια φορα τσο τοσο, αλλα καλο ειναι να εχει επιλογες και φυσικα ιδιοκτησια ο αγοραστης,,,

    • nkav64
    • Δηλαδή κάποιος ίσως και να δώσει κοντά στα 195€/ έτος για να έχει πρόσβαση στα τραγούδια του Wii Karaoke U...μα καλά θα μας τρελάνει πια αυτή η Nintendo; Δεν πάω να δώσω καλύτερα αυτά τα λεφτά να πάρω το 3DS και ένα παιχνίδι; Έλεος, μας έχει γεμίσει άκυρα τον τελευταίο καιρό.

    • ShrinkShady
    • Καταρχή, η εφαρμογή θα κυκλοφορήσει 4 Οκτωβρίου, το λέει στο press release.
      Δεύτερο, είμαστε σίγουροι πως το κάθε τραγούδι δεν παραμένει μετά?
      Εμένα μου φαίνεται αρκετά flexible για μια δωρεάν εφαρμογή που μόνο άμα θέλεις Νικήτα, γιατί κανείς δεν σε υποχρεώνει, να νοικιάσεις για κάποια ώρα κάποια τραγούδια, για να περάσεις μια ευχάριστη βραδιά με φίλους..
      Και από περιέργεια, ποια άλλα είναι τα άκυρα τα οποία τσουβαλιάζεις με το Wii U Karaoke?

    • nkav64
    • Βασίλη ναι μεν δωρεάν η εφαρμογή αλλά όπως και να 'χει δεν θα νοικιάσεις τραγούδια; Πώς θα τη χρησιμοποιήσεις; Εγώ προσωπικά εκεί που βλέπω να έχει εφαρμογή είναι στις βόρειες χώρες, που και σε πιτσαρία να πας έχει Karaoke για να περνάς την ώρα σου.
      Όσο για τα άκυρα, αυτά είναι το Wii mini και το Nintendo 2DS και για να μην παρεξηγηθώ ως Nintendo hater, κοίταξε και το προφιλ μου να δεις τι κονσόλες έχω.
      Πάντα με φιλική διάθεση.

    • ShrinkShady
    • Νικήτα δεν σε κατηγόρησα για Nintendo Hater..Απλώς θεωρώ ότι είναι καλύτερο το σύστημα με τις ενοικιάσεις, γιατί δεν νομίζω πως κάποιος θα κάτσει να νοικιάζει τραγούδια κάθε μέρα για έναν ολόκληρο χρόνο.
      Τώρα για τα άκυρα που ανέφερες. Το Wii mini σαν προιόν μου είναι αδιάφορο, αλλά θα μπορούσε να ενδιαφέρει κάποιους και δεν το θεωρώ τόσο σημαντικο ώστε να αποδίδει κάποιος αρνητικούς χαρακτηρισμούς για την Νιντέντο.Υπάρχουν πολλά περισσότερα...
      Για το 2ds, επέτρεψε μου να διαφωνήσω, μιας και το θεωρώ πολύ καλή εμπορική κίνηση και αυτό θα φανεί.

*