
Δείτε το launch trailer της παραγωγής μέσα από τον παρακάτω player:
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
H Trion ανακοίνωσε πως το Defiance είναι πλέον έτοιμο να κυκλοφορήσει σε εκδόσεις για PC, PS3 και Xbox 360 και θα κάνει την εμφάνισή του στις 15 του τρέχοντος μήνα.
Είμαι πραγματικά περίεργος πως περιμένουν να πουλήσει ένα MMO από τη στιγμή που η Open beta διαρκεί λιγότερο από 2 μέρες . Είχα κλειδί αλλά δυστηχώς λόγο δουλειάς δεν είχα το χρόνο να το δοκιμάσω . Μπορεί το παιχνίδι να κάνει παπάδες και να μαζέψει 10άρια από παντού αλλά αν εγώ προσωπικά δεν το δοκιμάσω δεν πρόκειται να το αγοράσω .
Πιστεύω ότι σε τέτοια game η εταιρίες πρέπει να δίνουν τουλάχιστον εβδομάδα .Οτιδήπωτε λιγότερο ας μην τους παραξενεύει μετά που αρκετά gameς του είδους πατώνουν σε πωλήσεις .
Είχα παίξει λίγο την beta ένα ΣΚ και προσωπικά μου ψιλοάρεσε, αν και μην έχοντας ξανασχοληθεί με ΜΜΟ δεν είμαι ο κατάλληλος να κρίνω. Το όλο concept σειράς-παιχνιδιού είναι πολύ ενδιαφέρον, αλλά δεν ψήνομαι να δώσω λεφτά απλά και μόνο για να δω πως θα εξελιχθεί. Θα έπρεπε να είναι f2p το παιχνίδι ή τον πρώτο μήνα που θα έτρεχε η σειρά να ήταν open beta όπως λέει σωστά ο diver.
Φαίνεται αρκετά καλό από πρώτη ματιά και έχει ωραία γραφικά . Θα έλεγα προχωρημένα . Κάτι διαφορετικό από το συνηθισμένο MMO . Έχεις δίκιο diver και πιστεύω πως θα τους στοιχίσει αυτό . Έχω ασχοληθεί με MMO και το συγκεκριμένο δίνει μια καινούρια εμπειρία στο είδος . Πάντως θα το δοκιμάσω πιο λεπτομερώς όταν βγει αν και πιστεύω τέτοιες εποχές δεν είμαστε για τέτοια ρίσκα .
guys το παιχνιδι βγηκε χτες.....
Θα ηθελα να το δοκιμασω κι ολας για να εχω πληρης αποψη!
polu kalo