Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ίσως στην επόμενη γενιά κονσολών το GTA V

Μετά την προχτεσινή ανακοίνωση της Rockstar για την καθυστέρηση της κυκλοφορίας του Grand Theft Auto V, ο αναλυτής της Cowen & Company Doug Creutz δήλωσε πως η Rockstar ενδέχεται να σχεδιάζει κάποια μορφή του τίτλου για την επόμενη γενιά κονσολών. Η άποψη αυτή φαίνεται να πηγάζει από τις φήμες περί κυκλοφορίας μιας τουλάχιστον next-gen κονσόλας μέσα στον ερχόμενο φθινόπωρο.



Ακόμα δήλωσε πως ένας τίτλος όπως το Grand Theft Auto V θα μπορούσε να λειτουργήσει καταλυτικά στις πωλήσεις των συστημάτων, κάτι που θα ευνοούσε και τις Microsoft/Sony αλλά και την Take Two. Τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα, και σίγουρα θα πρέπει να περιμένουμε κάποια επίσημη ανακοίνωση από την Rockstar σχετικά με το GTA V.

Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rockstar Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Rockstar

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Grand Theft Auto V
    • 18+ pegi 18+
      • 9.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (169)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.rockstargames.com/V/ FOLLOWERS 42 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • john-data
    • Τόσο που θα κοστίζουν οι νέες κονσόλες δεν νομίζω τουλάχιστον στη Ελλάδα για το gta v να προβούν σε αγόρα...
      Kαι πόσο καλύτερο θα είναι αφου φτιάχτηκε απο τη αρχή για ps3-xbox 360?
      Μην ξεχνάμε και τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να έχουν οι πρώτες εκδόσεις (360 red ring,ps3 ylod).

    • Altair
    • Αυτοί οι αναλυτές όλο ανοησίες λένε.
      Πρώτα απ'όλα η Rockstar είχε πει ότι το GTA 4 έχει λιγότερα πράγματα από το San Αndreas γιατί πολύ απλά δεν ήταν έμπειροι με το hardware των νέων κονσολών και τώρα θα βγάλουν το 5 εκεί κατευθείαν;Ούτε καν.Πιο πιθανό το κόβω να βγει σαν port όπως είπε ο Βahamut Zero.
      Δεύτερον,άντε πες και βγήκε στις νέες κονσόλες;Πόσοι θα το πάρουνε;Γιατί να ρισκάρει η Rockstar να το βγάλει σε νέα μηχανήματα με μηδνεική εγκατεστημένη βάση;Είπαμε έχει λεφτά,έχει ταλέντο και ότι βγάζει πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι,αλλά τέτοιο ρίσκο δε νομίζω να διατίθεται να πάρει κανείς.

    • Πάγος13
    • Mόνο για port +1 Altair.
      Αλλιώς ότι νάναι...εδώ έχουν βγεί preorder για PS3 & XBOX360 και οι αναλυτές λένε ότι θα πάει σε κονσόλα επόμενης γενιάς !!!

    • majorfox
    • πολυ πιθανο να ειναι Launch τιτλος στα επομενα μηχανηματα , δεν ειναι τυχαιο που και το Splinter Cell αλλαξε ημερομηνια ισως βγει και αυτο παντου οπως εγινε και με το double agent .

    • paoan013
    • Μπαααα... Δεν το νομίζω. Ούτε για port δεν το βλέπω. Το GTA VI όμως, σίγουρα θα είναι για την επόμενη γενιά

    • diver_gr
    • Το πιο πιθανό για μένα είναι να βγει τόσο σε current Gen όσο και σε next gen . Τα 120-130,000,000 ΧΒΟΧ360& PS3 είναι μεγάλος αριθμός για να αγνοηθεί και να πάει μόνο σε νέα γενιά .Ακόμα και με τα ίδια textures της τρέχουσας γενίας μόνο το γεγονός πως θα μπορεί (υποθετικά -λογικά ) να τρέχει σε 1920χ1080 με 60fps , v -sync, DX11 εφφέ-φωτισμούς και 0 alliasing πιστεύω θα κάνουν πολύ κοσμό να σκεφτεί την αγορά μιας νέας κονσόλας για να απολαύσει το GTΑ στο καλύτερο δυνατόν !

    • sibourboulos
    • Αντε τωρα αλλα εξοδα....καινουργια τηλεοραση ps4.....αμα δεν με χωρισει η γκομενα μου με τοσο καψιμο που ερχεται...τοτε θα την παντρευτω!!! :P

*