Τον τελευταίο καιρό κάθε τίτλος αποκτά multiplayer κομμάτι, ανεξαρτήτως αν ταιριάζει ή όχι, απ'ότι φαίνεται όμως το Metro: Last Light θα απέχει από αυτή τη... μόδα. Όπως αποκαλύφθηκε στο επίσημο site του τίτλου, ο τίτλος δε θα κυκλοφορήσει με multiplayer mode. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, σχέδια υπήρχαν - και το multiplayer κομμάτι είχε ανατεθεί σε μια μικρή ομάδα, μετά την απόκριση του κοινού όμως στη E3, η ομάδα ανάπτυξης αποφάσισε να επικεντρωθεί στο single player campaign.

Ευχάριστη έκπληξη από πλευράς 4A.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Έτσι μπράβο ρε παιδιά:)
Έτσι! Άντε μωρή παιχνιδάρα βγες!!!
+1 4A για την απόφαση να μην βάλει multiplayer.
@Kopa Tzis Να βγει ναι... αλλά να είναι πιστο στην ατμόσφαιρα του 1ου, γιατι από τα τρειλερ που έχει δείξει, το 2ο είναι αρκετά πιο action :(
@Πάγος 13 όπως τα λες. Φαίνεται να το κάναν πιο action. Ελπίζω να είναι μόνο για τα trailers.
Α γεια σου. Σε τέτοια παιχνίδια δεν τα θέλουμε τα μούλτι. Κeep the faith
Δεν μπορειτε να φανταστειτε ποση χαρα πηρα διαβαζοντας το νεο...
Έτσι.Κάποια παιχνίδια απλά δε νοείται να έχουν multiplayer. Ότι αγαπήθηκε σ'αυτό το παιχνίδι αφορά το single player κομμάτι και μόνο.Είναι σαν να ζητάς από ομάδα του Ομπράντοβιτς να παριστάνει τους χάρλεμς. :P
Έτσι bravo δεν χρειάζεται όλα να τα κάνουν cod