
Αυτό είχε ως συνέπεια την άνοδο της τιμής της μετοχής της ΕΑ στα $28.13 στις 23 Αυγούστου, κάτι το οποίο επέτρεψε σε πολλά διευθυντικά στελέχη της ΕΑ να πουλήσουν τις μετοχές τους σε πολύ υψηλές τιμές. Όπως υποστηρίζεται, το Battlefield 4 ήταν γεμάτο bugs και glitches, συμπεριλαμβανομένου του downloadable περιεχομένου, το οποίο επέτρεπε στους παίκτες να έχουν πρόσβαση σε περισσότερα επίπεδα του παιχνιδιού, πολλά προβλήματα συνδεσιμότητας, περιορισμούς στους servers απώλεια δεδομένων, πολλά ξαφνικά crashes και πολλά άλλα. Τέλος, σύμφωνα με τους δικηγόρους, υπό διερεύνηση είναι και η αξιοπιστία των τίτλων της ΕΑ στο PS4.




ετσι ετσι...καλα κανανε...
Τα trailers μόνο ξεπερνούσαν τα bugs.Η επιτομή του μάρκετινγκ(και της παραπληροφόρησης).
Δηλαδή τι περίμεναν;
ETΣΣΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...παρ'τα μορη αρρωστηηηηηηηη
Οι απατεωνιές πληρώνονται
Καλά να πάθουν... Πάνε να μου κάνουν το BF, call of duty..
Εμένα άλλο με ενδιαφέρει στην όλη ιστορία. Αν είναι πράγματι τόσο προβληματικό παιχνίδι, πως έχει μέσο όρο 83% στο Metacritic; Θα πρέπει να μας απασχολήσει κάποια στιγμή και το θέμα της κριτικής σε μεγάλα παιχνίδια με προβλήματα, τα οποία όμως καταφέρνουν κάθε φορά και την "σκαπουλάρουν" με υψηλές βαθμολογίες. Ουσιαστικά βαθμολογούνται πλέον από ...συνήθεια.
Ελπιζω να την κερδισουν την αγωγη να βαλουν λιγο μυαλο εκει στην ΕΑ και την DICE.
Εεεε αμ μπράβο..γιατί νισάφι πια με τα BF...και την EA φυσικά.Έξυπνο παιχνίδι αλλά πολλά γενικά τα ψεγάδια γύρω από αυτό...
Άντε πια το αγόρασα στο ps3 και μετάνιωσα την στιγμή πιο πολλά είναι τα προβλήματα από την τιμή του game.
Συγνώμη αλλά κάθε παιχνίδι βγάζει patches.Δε λέω ότι δεν πρέπει να βελτιωθεί ο ποιοτικός έλεγχος της ΕΑ αλλά είναι συνηθισμένο να έχει προβλήματα ένας νέος τίτλος.Όσο για το αν το BF3 ήταν καλύτερο από το COD θα πω μόνο πως για εμένα το τελευταίο καλό campaign το είχε το COD MW1 για multi δεν ξέρω γιατί δεν έχω ασχοληθεί πολύ με το multi των COD αλλά το BF3 είναι πολύ καλό.Έχει δράση, ένταση, οχήματα και μια μηχανή γραφικών που σπέρνει.
@mirrage Δεν ειπαμε οτι δεν ειναι λογικο να βγαλουν patches ή το να υπαρχουν προβληματα ΑΛΛΑ οταν βγαζεις ενα παιχνιδι σαν το Battlefield που εχει τοση ιστορια πισω του και τοσο φανατικο κοινο δεν γινεται να μην παιζεται το παιχνιδι, να παιζεις το campaign και να χανεις ολη την προοδο σου γιατι κανει corrupt τα saves. Μεχρι και η BETA που βγαλανε ηταν αθλιοτατη. Δεν υπαρχει δικαιολογια. Για τις τωρινες κονσολες το παιχνιδι δεν επρεπε να βγει ΚΑΘΟΛΟΥ αφου ξερουν οτι δεν τραβαει αλλα κοιτανε μονο το κερδος τους. Εδω δεν μιλαμε για το BF3 αλλα για το BF4 αλλο το ενα αλλο το αλλο. Αλλα και για το BF3 να μιλησουμε δεν ειναι δυνατον να εχει ανυπαρκτο balancing το παιχνιδι. Χθες επαιζα με εναν φιλο και εβαλε ολες τις σαρδελες aka noobakia μαζι μας και στην αλλη ομαδα ηταν ολοι αετοι! Ελεος.
Έτσι!!!