Το Assassin's Creed ΙΙΙ στο Wii U θα είναι "ακριβώς το ίδιο παιχνίδι με τις άλλες πλατφόρμες", όπως δήλωσε ο creative director Alex Hutchinson. Όπως ο ίδιος ανέφερε στο GI International, το Wii U δε προσφέρει κάποια "ριζικά μειωμένη έκδοση, οπότε αυτό είναι συναρπαστικό. Είναι πάντα μια πρόκληση να δουλεύεις με νέο hardware, αλλά και συναρπαστικό ταυτόχρονα. Λατρεύω τη μυρωδιά του καινούριου πλαστικού, τη μέρα που γυρνάς στο σπίτι με το νέο σου kit. Και ήταν πολύς καιρός από τότε που είχαμε ένα νέο kit". Τα controls φυσικά θα είναι λίγο διαφορετικά, με το Game Pad να χρησιμοποιείται για την απεικόνιση τoυ in-game χάρτη, ή για την επιλογή διαφορετικών όπλων.

Το Assassin's Creed III θα κυκλοφορήσει για το Wii U στις 30 Νοεμβρίου.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ενα μπραβο στην Ubisoft οχι σαν κατι αλλες εταιρειες, βλεπε ΕΑ.
θα περιμενουμε να δουμε..
Σωστό και δίκαιο αυτό. Όχι το Revelations σε περιτύλιγμα AC III. Ή σαν να λέμε το FIFA 12 σε περιτύλιγμα FIFA 13, αλλά ότι πάρουν και οι άλλοι
Παίδες μην ξεχνάτε πως είναι και καινούρια πλατφόρμα! Νταξ, θα έχει τα προβληματάκια του αλλά σίγουρα θα κάνει καλή δουλειά! Είναι το μεγαλύτερό της franchise...