Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ανακάμπτουν οι πωλήσεις του Wii U στο Ηνωμένο Βασίλειο

Σύμφωνα με δημοσίευμα του MCV, οι πωλήσεις του Wii U αυξήθηκαν κατά σχεδόν 125% την εβδομάδα 17-23 Μαρτίου. Αυτό οφείλεται από τη μία στην κυκλοφορία νέων τίτλων όπως τα Monster Hunter 3 Ultimate και LEGO City Undercover και από την άλλη στην κίνηση της αλυσίδας καταστημάτων HMV να ρίξει την τιμή της κονσόλας. Μάλιστα το LEGO City Undercover βρέθηκε στη 12η θέση των σχετικών UK games charts.



Η νέα κονσόλα της Nintendo συνεχίζει να βρίσκεται σε πωλήσεις πιο χαμηλά από τα PS3 και Xbox 360, όμως όλα τα παραπάνω ίσως σημάνουν το τέλος της αρνητικής συγκυρίας. Βεβαίως πολλά θα εξαρτηθούν και από την περαιτέρω στήριξη των developers.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • brutal3012
    • Ευκαιρία είναι να κάνει τώρα πωλήσεις γιατί μόλις βγουν οι ανταγωνιστές του,εφόσον έχουν λογική τιμή βέβαια, δεν το βλέπω να πουλάει και πολλά κομμάτια.

    • magusi
    • δεν πρόκειται να πουλήσουν τα άλλα καθόλου. Θα πουλήσουν τον πρώτο μήνα και μετά πάτος... Το online DRM, τα 70ρια στα παιχνίδια, θα τα κάνουν απαγορευτικές κονσόλες.. Αντιθέτως, εγώ περιμένω περισσότερες πωλησεις αφού βγουν αυτά, στο wii U. Αναμένω και αύξηση του pcgaming. Κάποτε, έδιωξαν τον κόσμο από το πισι και τρελάθηκαν στην κονσόλα... τώρα.. νιντεντο και πισι.

    • pRonOoBGR
    • Οσο προλαβει δηλαδη..γιατι σε λιγουες μηνες..θα πεσει παρα πολυ με τις κυκλοφοριες των PS4 και του καινουργιου xbox!

    • G3n3raL86
    • Πάντως, άμα στην Ε3, αποκαλυφθούν τα projects στα οποία δουλεύουν Nintendo, Retro και Straight Right, τότε θα τα πάει πολύ καλύτερα, αρκεί μερικά από αυτά να κυκλοφορήσουν μέσα στο 2013.

    • spiros_rom
    • Και να βγει το ps4 και new Χbox δεν θα παθει τιποτα η Nintendo! Και αν το πατε βασει γραφικων διαβαστε εδω.

      http://n4g.com/news/1224284/forget-boss-fights-deus-ex-on-wii-u-has-graphic-improvements-new-game-play-and-a-strategy-guide

      Και δειτε εδω.

      http://www.youtube.com/watch?v=xxs46WxuU_g

      Kαλυτερα γραφικα και απο την εκδοση για PC

      Το Wii U ειναι ενα PC καλο μεσαιας κατηγοριας, το PS4 Χbox 720 ειναι μεγαλης κατηγοριας και αυτη ειναι η διαφορα τους!

    • brutal3012
    • O χρόνος θα δείξει τι μέλλει γενέσθαι μόλις βγουν οι ανταγωνιστές του. Είναι αλήθεια πως το Wii δεν είχε επηρεασθεί ιδιαίτερα αλλά είχε να παρουσιάσει το καινοτόμο τότε σύστημα με το διαδραστικό χειρισμό του. Πλέον, το Wii U έχει χάσει το στοιχείο του αιφνιδιασμού.

*