
Πέρα από την υποστήριξη νέου hardware, το λειτουργικό θα έρθει με τον ολοκαίνουριο Internet Explorer 10, ο οποίος θα γίνει port απευθείας από την έκδοση των Windows 8. Επίσης, θα υπάρχει ενσωματωμένη η τεχνολογία χαρτών που συναντάμε αποκλειστικά στα Nokia smartphones με λειτουργικό Windows Phone και έτσι όλοι όσοι προμηθευτούν ένα Windows Phone 8 τηλέφωνο θα έχουν εξαρχής offline χάρτες και δυνατότητα πλοήγησης.

Όσον αφορά στην εμφάνιση, ο χρήστης θα μπορεί να παραμετροποιήσει πολύ περισσότερο την αρχική οθόνη των tiles και να τα τοποθετήσει με διάφορους τρόπους, αφού πλέον θα υπάρχει δυνατότητα για χρήση ενός εκ των τριών διαθέσιμων μεγεθών. Ακόμα και από πλευράς ασφάλειας, το νέο λειτουργικό θα είναι καλύτερο υποστηρίζοντας encryption και ασφαλή εκκίνηση με ενσωματωμένη τη λειτουργία BitLocker. Για το τέλος αφήνουμε κάτι που πολλού αναζητούσαν, την ενσωμάτωση του Skype.
Όλα τα παραπάνω είναι μια χαρά γενικότερα και φαίνεται πως η Microsoft πραγματικά κάνει μεγάλα βήματα κάθε χρόνο για να "πιάσει" το Android και το iOS. Και φέτος με τα Windows Phone 8 το βήμα είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με πέρυσι. Ταυτόχρονα όμως βάζει και τρικλοποδιά στον εαυτό της, γιατί πολύ απλά οι σημερινοί κάτοχοι Windows Phone συσκευών ΔΕΝ ΘΑ μπορούν να αναβαθμίσουν σε Windows Phone 8, αλλά σε μια ειδική έκδοση 7.8 που θα προσφέρει το νέο interface της αρχικής οθόνης. Μιλάμε πραγματικά για πολύ μεγάλο ατόπημα, ειδικά για όσους έχουν αγοράσει τους τελευταίους 1-2 μήνες μια high end πανάκριβη συσκευή Nokia όπως είναι τα Lumia 800 και Lumia 900 και σε 3-4 μήνες από σήμερα, το τηλέφωνό τους δε θα μπορεί να απολαύσει όλα τα νέα χαρακτηριστικά. Από την άλλη, έχουμε τους κατόχους iPhone 3GS (συσκευή που κυκλοφόρησε το 2009), οι οποίοι θα μπορέσουν να αναβαθμίσουν σε iOS 6 τον Οκτώβριο...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



beta testers γιναμε τελικα εμεις με τα wp7...
και μετα εβριζαν την sony που εβαλε ICS στα Xperia του 2011
Συλλυπητήρια σε όλους τους κατόχους όπου δώσανε 400+Ε για να αγοράσουν WP κινητό.
Τα 8αρια φαίνονται δυνατά αλλά μέχρι να γίνουν smartphones, δλδ θα έχουν ΟΛΕΣ τις εφαρμογές και την υποστήριξη που χρειάζεται ένα οικοσύστημα, θα το ξαναδώ!
Η νέα Start Screen είναι ακόμα πιο άσχημη!
η start screen γιατι ασχημη? ειναι πιο ομορφη και πιο λειτουργικη κατα τη γνωμη μου..
Πω πω και εγω που νομιζα οτι το Omnia 7 μου ηταν ομορφο... Τα σπαει η νεα start screen!