Μία πλήρης σεζόν στο FMC θα μπορεί να ολοκληρωθεί σε 8-10 ώρες παιχνιδιού, ενώ θα προσφέρεται και το Challenge Mode, το οποίο θυμίζει τα αντίστοιχα που έχουμε δει σε διάφορους ποδοσφαιρικούς τίτλους. Ουσιαστικά μιλάμε για μία ειδική κατάσταση, στην οποία ο παίκτης πρέπει να ανταποκριθεί σε συγκεκριμένα ζητούμενα. Για παράδειγμα, σε έναν αγώνα που η Manchester United δεν έχει δεχθεί τέρμα μέχρι το 60, ο παίκτης θα κληθεί να κρατήσει το 0 μέχρι τη λήξη του. Βελτιώσεις θα έχουμε ακόμη στην τρισδιάστατη μηχανή του τίτλου, που θα κάνει τους αγώνες ακόμη πιο ρεαλιστικούς.
Νέοι ρόλοι θα είναι διαθέσιμοι για τα διάφορα μέλη της ομάδας, με βασικότερο αυτό του διευθυντή του αθλητικού τμήματος (Director), ο οποίος κατόπιν εντολής του παίκτη θα μπορεί να αναλάβει διάφορες ενέργειες. Η αλληλεπίδραση με τα ΜΜΕ θα είναι πιο πλούσια, ενώ με την υποστήριξη του Steam, ο τίτλος θα προσφέρει και δυνατότητα για multiplayer δράση. Ο τίτλος αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν τα Χριστούγεννα της φετινής χρονιάς σε εκδόσεις για PC και Mac. Δείτε το πρώτο video του τίτλου που δείχνει πως θα παρουσίαζε σε μία συνέντευξη Τύπου η Sports Interactive τον τίτλο της (με ελληνικούς υπότιτλους):
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Ολε!!! Βεβαια δεν με ενδιαφερει το Classic mode αλλα ειναι καλο για οσους δεν εχουν τον χρονο. Καψιμο η σειρα ειμαι στο 2029 και συνεχιζω......
let the κάψιμο begins :D
Μοναδική και παντοτινή αγάπη!
Και για να ευλογήσουμε τα γένια μας... :)
http://img805.imageshack.us/img805/4968/54588451601609841333511.jpg
Για να δουμε ομως και ποσα bugs θα εχει φετος γιατι περσι κατεληξε unplayble μετα απο καποιο σημειο.
Τι εννοείς φίλε μου? Εγώ στο 2018 πλέον, και δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο
Φιλε nfs_maniac εννοω πως εγω παρολες τις προσπαθειες μου δεν εχω καταφερει ακομα να βγαλω χρονια χωρις να με πεταξει εξω το παιχνιδι.Αν μπεις λιγο στα forum για το Fm12 στο Ιντερνετ θα δεις ποσοι αλλοι εξαγριωμενοι παικτες υπαρχουν.Το παιχνιδι το εχω αυθεντικο,λαθος που ισως μην ξανακανω φετος.
Τι να σου πω φίλε μου, εγώ στις παλαιότερες εκδόσεις είχα crash dumps, σε αυτην οχι
love it love it !!