Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για τα VGX 2013 εδώ.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για τα VGX 2013 εδώ.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Crystal Dynamics
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Square Enix
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 08/12/13
-
PS4 XBOX ONE
Θα ήταν θαύμα να μην περιμένουμε ένα Tomb Raider video game στη νέα γενιά σχετικά νωρίς και το Tomb Raider: Definitive Edition ήρθε να το επιβεβαιώσει. Στο πλαίσιο των VGX 2013, ανακοινώθηκε πως το τελευταίο game της σειράς έρχεται σε PS4 και Xbox One ανανεωμένο.




den eimai fan ths sieras alla prp na einai kalo :)!
Δεν είχα την ευκαιρία να το παίξω στην προηγούμενη γενιά..Σκέφτομαι τα γραφικά που θα έχει και τρελένομαι..
Μέχρι και το πρόσωπο της άλλαξαν...
καλοοοο...
Μωρέ καλά κάνω και δεν τα παίζω τα παιχνίδια day one! Ορίστε τώρα θα το απολαύσω next gen
Κρίμα που δεν έρχεται για το σύστημα της Nintendo...
Δεν υποστηρίζεται καθόλου το Wii U...
@sifis Και να θέλανε το WiiU δεν έχει απλά τη δύναμη να τρέξει την εν λόγω έκδοση .
Βέβαια αυτό που με προβληματίζει είναι ότι δεν άκουσα πουθενά να αναφέρουν 60fps? όσο και το μεγάλο μου ερώτημα τη περισσότερο έχει να προφέρει η συγκεκριμένη έκδοση από τη αντίστοιχη του PC? πέρα από το νέο πρόσωπο της Lara?
@dive_gr
Δεν καταλαβαίνω τον ισχυρισμό σου...Όπως ακριβώς υποστήριξε το Wii U το Mass Effect ή το Assassins Creed,έτσι ακριβώς θα μπορούσε να λειτουργήσει το Tomb Rider στο σύστημα,όποιος τρόπος και να είναι αυτός...Το σύστημα της Nintendo είναι δυνατότατο,μπορεί όχι τόσο,από πλευράς CPU/GPU...Το πρόβλημα ξεκινάει από την ίδια την εταιρία νομίζω,που δεν προβάλει το σύστημα για το hardware κοινό...
Πάρτε το σε όποια γενιά, σε όποια κονσόλα το βρείτε είναι παιχνιδάρα !!!
Την μίκρυναν κι άλλο σε ηλικία την Λαρα ή είναι η ιδέα μου ?
μας είχαν προϊδεάσει από την προηγούμενη βδομάδα...εξαιρετικά νέα για όσους πάρουν τις νέες κονσόλες.
Οσο καλο και να ειναι... 70€ για το συγκεκριμενο TR, που μεταξυ μας τωρα δεν ειναι TR, ειναι αρκετα! Στο Steam οπου ειναι και η καλυτερη του εκδοση, το αγοραζε τις προαλλες καποιος με 7,50€!
Όπως είπε και η Lara πριν από μας για μας: Not a chance you b*st*rds.Όταν με το κάλο βγάλετε φρέσκα κουλούρια.Η προηγούμενη version σε τιμή ξεφτίλα και αυτή στα 70.Thanks, but no thanks