Η Disney ανακοίνωσε πως θα δώσει το καλοκαίρι στην κυκλοφορία το Cars 2: The Video Game για όλα τα γνωστά formats. Ο τίτλος θα βασίζεται στην ομώνυμη δεύτερη ταινία της Pixar και οι παίκτες θα μπορούν να επιλέξουν όλα τα νέα οχήματα για να οδηγήσουν σε έναν μεγάλο αριθμό επιπέδων. Ακόμη, όσοι καταναλωτές επιλέξουν να αγοράσουν το Cars 2 θα αποκτήσουν και για πρώτη φορά πρόσβαση στο CHROME (Command Headquarters for Recon Operations and Motorized Espionage), έτσι ώστε να διαλέξουν έναν από τους 25 διαθέσιμους ήρωες και να τον εκπαιδεύσουν ώστε να γίνει ο καλύτερος κατάσκοπος.

Η νέα παραγωγή θα προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης με το World of Cars Online, ένα δωρεάν νέο δωρεάν browser game στον κόσμο του Cars. Σημειώνουμε κλείνοντας πως το Cars 2: The Video Game αναπτύσσεται από την Avalanche Software για Xbox 360, PlayStation 3, Wii, DS, PC και Mac.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Entaxi movie tie ine den perimenw ke polla idika apo cartoon . Ntaxi gia pedia p tous aresoun ta cars kalo tha ine den lew ;p
Το πρώτο στο PS2 τουλάχιστον, δεν ήταν καθόλου άσχημο!!
Παύλο, θα παρεις τον "μπαρμπα" να με πας βόλτα;
Δεν νομίζω ούτε να το δοκιμάσω αλλά την ταινία σίγουρα θα την δω :)
Είχα πάρει το 1ο στο PS2.Πλάκα ειxε :P
για το παιχνίδι δεν με ενδιαφέρει αλλά τώρα μόλις έμαθα ότι θα δούμε Cars 2 ταινία! απίστευτο νέο, η πρώτη είναι από τις πιο πολύχρωμες και διασκεδαστικές καρτούν ταινίες που έχω δει τα τελευταία χρόνια!
Διασκεδαστικό φαίνεται πάντως
Πλακα θα ειχε να μπορουσες να φτιαξεις το δικο σου αμαξι με ματια !
ο γιος μου παντως ξετρελαθηκε με το παινχνιδι