Η Bethesda προχώρησε στην επιβεβαίωση κυκλοφορίας του πέμπτου Elder Scrolls με τον υπότιτλο Skyrim για PC, PlayStation 3 και Xbox 360. Στο trailer που έδωσε στο φως της δημοσιότητας δεν φανερώνονται ιδιαίτερα πολλά στοιχεία, ωστόσο ο Nick Brecon (υπεύθυνος για τη διαχείριση της online κοινότητας) τόνισε πως ο τίτλος θα χρησιμοποιεί μία νέα ιδιόκτητη μηχανή γραφικών που θα εκπλήξει τους gamers.
Η Bethesda επιβεβαίωσε μόνο την ημερομηνία διάθεσης του τίτλου που θα είναι η 11η Νοεμβρίου του 2011. Μπορείτε να δείτε το πρώτο
trailer του νέου Oblivion μέσα από τον παρακάτω player, καθώς και να ενημερωθείτε για οτιδήποτε νεότερο από την επίσημη ιστοσελίδα του στη διεύθυνση
http://www.elderscrolls.com/?country=en-GB:
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
To oblivion itan to prwto m game sto ps3 ke itan to kati allo to skyrim den mporw na dianoithw ti alo tha prosferei ;p
Το νεο Oblivion!
den mou ekane kai tosh entypwsh
αφτα ειναι!
Ούτε εμένα δεν μου έκανε εντύπωση αλλά δεν είναι και άσχημο!
το oblivion το ειχα λιωσει σειρα εχει το skyrim
Παιχνιδάρα