
Οι συμπαίκτες θα προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες για υποστήριξη στην ανάπτυξη της ομάδας, ενώ θα μπορούν να τραβούν και αντίπαλους αμυντικούς προς το μέρος τους. Το μαρκάρισμα ζώνης, καθώς και το «κλείσιμο» των χώρων έχει μπει στο προσκήνιο, ενώ όπως φαίνεται το σκοράρισμα θα επιτυγχάνεται μετά από πολύ προσπάθεια. Χάρις σε ένα νέο cursor switching σύστημα, οι παίκτες θα χρησιμοποιούν το δεξί αναλογικό μοχλό για να χειριστούν ένα δεύτερο παίκτη στο χορτάρι, ενώ κάτι τέτοιο θα είναι δυνατό να ρυθμιστεί κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων στιγμών, όπως κόρνερ και πλαγίων άουτ. Τέλος, επιβεβαιώνεται η παρουσία των δύο κύριων ευρωπαϊκών διοργανώσεων UEFA Champions League και UEFA Europa League. Περισσότερες πληροφορίες αναμένονται κατά τη διάρκεια της Ε3.




Παει το πουλακι κ.Τακατσουκα,πεταξε.Φιφα και παλι φιφα.Ας προσεχαν
Μακάρι να υπάρφουν βελτιώσεις και το pes να επιτρέψει εκεί που ανήκει!!!!!
ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και αμα ξανα παρει το PES τον θρονο θα γινω αεροπλανο.
Xαρες που θα εχει η μιση Ελλαδα τωρα με την ανακοινωση.... -.-
Συγκλονίστηκα...
FIFA και μονο FIFA του χρονου το εχω λιωσει φετινο αλλα το καινουργιο θα ειναι σιγουρα καλυτερο απο το PRO
Δε βλέπω ουσιαστική διαφορά από το μετριότατο προ2011...Οπότε πάμε πάλι Φίφα...
Δεν νομίζω να βελτιωθεί σε σημαντικό βαθμό από το προηγούμενο. Οπότε και αυτή τη χρονιά πάμε για FIFA δαγκωτό!
κλασικα καθε χρονο υποσχεσεις,αντε να δουμε