
«Βαδίζοντας στα ίδια χνάρια με τους προηγούμενους τίτλους της σειράς, το WRC 4 θα περιέχει μια καταπληκτική μίξη λεπτομερών γραφικών υψηλής ποιότητας με πραγματικούς ήχους μέσα στο παιχνίδι. Όλες οι βελτιώσεις πραγματοποιήθηκαν με βάση τις απαιτήσεις των φίλων της σειράς και υποσχόμαστε ότι θα ζήσετε μια μοναδική εμπειρία, ακόμα και όσοι ασχολείστε για πρώτη φορά με το WRC, ενώ το online mode θα είναι δυναμικό και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Μεταξύ των νέων χαρακτηριστικών αυτής της έκδοσης, θα υπάρχουν νέα εφέ όσον αφορά στο φωτισμό και στις καιρικές συνθήκες, ενώ με το νέο Career Mode οι παίκτες θα νομίζουν ότι βρίσκονται σε πραγματικούς αγώνες», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της Bigben Interactive.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




"Βαδίζοντας στα ίδια χνάρια με τους προηγούμενους τίτλους της σειράς, το WRC 4 θα περιέχει μια καταπληκτική μίξη λεπτομερών γραφικών υψηλής ποιότητας με πραγματικούς ήχους μέσα στο παιχνίδι."
Τρολάρουν;
"Ανακοινώθηκε το WRC 4"
ΓΙΑΤΙ????????????????????????
ΌΧΙ!!!!!!!!!!!!
Όχι πάλι η Milestone ρε γμτ.
Εντάξει, είναι καλά παιδιά και τα βγάζουν και για το Vita με extra δωρεάν πίστες αλλά δεν το χουν.
Πότε θα κάνει ξαστεριά WRC;
Μετά την Evolution η σειρά σταμάτησε να εξελίσσετε.
@Mysterious +1
@Ηavok-Alex +1 ετσι ακριβως!!!!
Στο vita δεν ειχε εξτρα δωρεαν πιστες, ειχε να κατεβασεις αυτα που επρεπε να υπηρχαν ηδη μεσα στο στικακι, απλα οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ της Milestone μας το σερβιραν "και καλα" σαν εξτρα, που ηταν τα εξτρα αυτοκινητα? που ηταν τα Modes Που ελειπαν απο τις εκδοσεις των "μεγαλων" κονσολων? Ενα εχω να πω παροτι τρελλη φαν των αγωνων ραλλυ, το WRC4 ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ οχι μονο να το αγορασω αλλα ουτε το ντεμο του δεν θα κατεβασω.....ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ απατεωνες της Milestone αφου ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ με τους αγωνες ραλλυ τουλαχιστον πουληστε τα δικαιωματα σε καμμια ΣΟΒΑΡΗ εταιρεια να βρουμε και εμεις το φως μας!!!!!!!!
δεν προσφερει το παιχνιδια την ατμοσφαιρα που πρεπει να εχουν τα wrc