
Δείτε το πρώτο trailer μέσα από τον παρακάτω player:
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Τα ίχνη που άφηνε τις τελευταίες ημέρες η Bethesda Softworks ανήκουν τελικά στο νέο μέρος της σειράς Wolfenstein, που έρχεται με τον τίτλο Wolfenstein: The New Order.
Όχι από την id?
μετα το rage καλυτερα που δεν ειναι απο αυτους.
Περιμενω να δω περισσοτερα στην Ε3... ευχαριστα νεα.
Πασχαλη, νομιζω οτι η id ασχολειται με το νεο Doom ;)
Το rage δεν ήταν καλό αλλά ότι και να λέμε η id είναι φοβερή στα fps.Το trailer με χάλασε που κολλάνε τα robot,μάλλον μάπα θα είναι.
ελπιζω να δουμε τπτ στην Ε3