Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ανανέωσε το Fringe

Η Fox ανανέωσε το συμβόλαιο της τηλεοπτικής σειράς Fringe για την τέταρτη σεζόν, όπως αποκάλυψε ο παραγωγός της Joel Wyman. Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε αντίθεση με τις τηλεθεάσεις των τελευταίων επεισοδίων της τελευταίας περιόδου, οι οποίες δεν ήταν και οι καλύτερες δυνατές, ιδιαίτερα και μετά την αλλαγή της ημερομηνίας προβολής στην Παρασκευή.



Την ευθύνη της sci-fi σειράς έχουν οι J.J. Abrams, Alex Kurtzman και Roberto Orci και στους πρωταγωνιστικούς ρόλους βρίσκονται οι anna Torv, Joshua Jackson, John Noble, Lance Reddick, Blair Brown και Jasica Nicole.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • KoulisHHH
    • Τη σειράρα είνια αυτή!! τη ξεκίνησα στο Star γιατί είχα ακούσει μόνο καλά λόγια + το ότι JJ Abrams=guarantee και τα σπάει!Τα νούμερα που πέφτουν σε σειρές νομίζω ότι φταίνε κυρίως λόγω των μεγάλων αθλητικών γεγονότων στην Αμερική πχ πρίν λίγες βδομάδες το SuperBowl σε λίγο καιρό τα NBA playoffs επηρεάζουν όλες της σειρές (άρε τι μαθαίνει κανείς άμα παρακολουθεί WWE!)

    • Spahar
    • Μετά από ένα τρελό κάψιμο την προηγούμενη εβδομάδα την έχω αφήσει στο 18ο επεισόδιο της 2ης σαιζόν. Από αρχές της επομένης εβδομάδας με γυρνάω για να αρπάξω και από την άλλη πλευρά.

      Η σειρά είναι τρομερή, δεν ήξερα ότι τελευταία δεν πάει καλά, πολύ κρίμα.

    • 0v3rm1nD
    • Εξαιρετικά νέα! Είχα αρχίσει να φοβάμαι για το μέλλον της σειράς η οποία έχει εξελιχθεί σε μία από τις αγαπημένες μου.

    • castle7
    • Φοβερή σειρά και τρελλό κόλλημα!
      Άλλη μία σαιζόν θα περιμένουμε να δούμε κάτι με πολύ ενδιαφέρον!

    • Lazyfish
    • Πανέξυπνη σειρά και δε θέλουμε να τελειώσει. Αρκεί να μην ακολουθήσουν τα χνάρια του παραλληρήματος των τελευταίων επεισοδίων Lost...

    • GeorgeGR
    • Έχω λιώσει, είδα την τρίτη σεζόν σε 2 μέρες. Εξαιρετική σειρά και μακάρι να συνεχίσει καλά. BlackDog, ναι, ο JJ είναι από τους δημιουργούς του Lost. Αν περιέγραφα το Fringe θα έλεγα ως το X-Files του 21ου αιώνα, αλλά για μένα είναι κλάσεις ανώτερο...

    • jwr94
    • Την άρχισα και έχω κολλήσει. Μαρέσει πάρα πολύ. λένε επανελλημένα και μία ελληνική φράση. θα δούμε είμαι ακόμα στην 2 σεζόν

    • dasterin
    • η σειρά είναι λουκούμι για τους λάτρες της επιστημονικής φαντασίας και ο τρόπος που σε βάζει στο τριπάκι είναι πειστικός.
      must see.

*