Υπουργείο της Κίνας απέκλεισε την κυκλοφορία του Battlefield 4 από τα καταστήματα όλης της χώρας. Βασική αιτία είναι το νέο DLC του τίτλου με την ονομασία China Rising, καθώς σύμφωνα με τους εκπροσώπους του υπουργείου, αποτελεί επίθεση στην κινεζική ιστορία. Αυτό δεν είναι το πρώτο σχετικό συμβάν καθώς η Κίνα έχει αποκλείσει και την κυκλοφορία του Call of Duty: Modern Warfare 2 στη χώρα, αλλά και άλλα 40 παιχνίδια.

Τι να πει κανείς...
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Αυτο ακριβως,τι να πει κανεις...
Κινέζοι είναι ότι θέλουν κάνουν :P
Καλά κανουν, δεν πρεπει σωνει και καλα ο οποιοδήποτε να προσβάλλει χωρες, και ιστοριες (δεν αναφέρομαι μονο για τους κινέζους) και να περναει συνεχεια την δική του προπαγάνδα, Βαζοντας το ίδιο σεναριο με παραλαγιές οπου οι καλοι Αμερικάνοι και ολοι αλλοι κακοι (Ρωσοι,Σερβοι,Κινέζοι) και παντα στο τέλος η χωρα της ελευθερίας & σοφρωσυνης θα μας σώσει...,Καλα τα games τα fps αλλα γιατι δεν βγαζει η ΕΑ ενα batlefield με τα κατοχηκα στατευματα των Αμερικάνων σε διαφορες χωρες του πλανητη και εμεις να αναλάμβουμε των απελευθερωτη?? ,εκει δεν μετραει ....Βεβαια
ο Αμερικανος παντα χρησημοποιουσε τα μεσα για να περάσει οτιδηποτε θέλει αλλα αυτο ειναι μεγάλη συζητηση και θα βγουμε εκτος ...
και κατι τελευταιο κανεις δεν ειναι αθώος.....
"Τί να πει κανείς?" ???
Μήπως ότι πολύ σωστά έπραξαν και ότι οι Κινέζοι είναι από τους λίγους με @@ πλέον?