Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αποκαλύφθηκε το Far Cry 3

Σύμφωνα με τη Ubisoft, το παιχνίδι δεν θα διαδραματίζεται στην Αφρική, όπως ο προκάτοχός του, αλλά σε ένα «μυστηριώδες» τροπικό νησί, όπως το πρωτότυπο. Υπεύθυνη για την ανάπτυξη του παιχνιδιού είναι η Ubisoft Montreal, δεχόμενη τις χείρες βοηθείας των Ubisoft Shanghai και Massive Entertainment.



Το gameplay demo που επιδείχθηκε στην παρουσίαση της γαλλικής εταιρείας ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό, όχι μόνο λόγω της ποιότητας των γραφικών, αλλά και λόγω της ποιότητας του animation και της ηθοποιίας. Ο «κακός» που αντιμετωπίζει ο πρωταγωνιστής Jason Brody είναι πραγματικά χαρισματικός. Το παιχνίδι πρόκειται να κυκλοφορήσει σε Xbox 360, PS3 και PC, όμως ακόμη δεν έχει προσδιοριστεί συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας.

Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • majorfox
    • σιγα τα γραφικα, τα ιδια με του 2 εχει απλα αλλαξαν τους φωτισμους και τα χρωματα.

    • ABTR
    • Επιτελους ενα Far cry με παραλιες εξωτικες, το 2 το καταευχαριστηθηκα! χανωσουν στο κοσμο του! πολυ ατμοσφαιρικο, αλλα με λιγες δοσεις καθε φορα γιατι ηταν αρκετα επαναλαμβανομενο. Ελπιζω στο 3 οι αποστολες να εχουν πιο ενδιαφερον
      Δεν ηταν ασχημα τα γραφικα του 2 για open world μια χαρα ηταν

    • Shepard
    • Bρε majorfox, είναι open world και έχει τέτοια γραφικά, δεν είναι και άσχημα! Συμφωνώ στο ότι το 2 ηταν επαναλαμβανόμενο και κουραστικό (να πηγαίνεις περα δωθε) και ελπίζω να μην έχει πάλι κάποιο αισχρό bug όπως αυτό που είχε το 2ο στο 87% περίπου του παιχνιδιού... τραγικό!

      Πάντως δείχνει αν μη τι άλλο, ενδιαφέρον!

    • nightmarecity
    • Φαινεται ωραιο . Βεβαια ετσι ελεγα και για το Far Cry 2 πριν κυκλοφορησει , και οταν τελικα το πηρα στα χερια μου , καταραστηκα την ωρα και την στιγμη που εδωσα λεφτα γι'αυτη την μα****κια . Εκανα uninstall to game και απο τοτε το cd το χρησιμοποιω ως σουβερ .

    • ABTR
    • @nightmarecity σουβερ, χα χα χα καλο! Το εχω κανει και εγω στο oblivion, οταν ειχα φτασει στο 80% και εχασα τα saves. επισης αν ειναι blue ray γινεται ενας ωραιοτατος καθρεφτης!!!

    • KoulisHHH
    • Απο τις καλύτερες εκπλήξεις η Ubi που έβγαλε το FarCry3.Η σειρά επιστρέφει εκεί που γιγαντώθηκε με breath taking gameplay και γραφικκά...nough said!

*