Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αποκλείστηκαν 2 χρήστες του League of Legends

Φαίνεται πως η Riot Games έχει αρχίσει να μην δείχνει και τόσο ανοχή σε όσους δημιουργούν προβλήματα μέσα στο League of Legends. Αυτό προκύπτει από τα 2 ακόμη άτομα που απέκλεισε από το παιχνίδι, κλειδώνοντας τον λογαριασμό τους, με αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να πάρουν μέρος στο League of Legends Chamionship Season 3 αλλά και σε κάθε league play match για όλο το τρέχον έτος. Οι χρήστες με τα usernames enVision και Linak αποκλείστηκαν από την Riot Games λόγω του υψηλού ποσοστού αναφορών που τους είχαν γίνει με αιτίες την προσβλητική γλώσσα, την επιθετική συμπεριφορά και την άσκηση λεκτικής βίας.



Οι δυο χρήστες αποτελούν μέλη από επαγγελματικές ομάδες του League of Legends, κάτι που σημαίνει πως η Riot Games δεν αστειεύεται.

Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • League of Legends
    • 12+ pegi 12+
      • 8.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (25)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://eune.leagueoflegends.com/ FOLLOWERS 6 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • mysterious
    • Είσαι μέλος επαγγελματικής ομάδας του παιχνιδιού και κάθεσαι και βρίζεις συνέχεια.Ποιο βλάκας πεθαίνεις.

    • korko
    • καλά έκανε η εταιρεία.δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό το πράγμα με μερικούς ανθρώπους.είναι πραγματικά εκνευριστικοί και δεν ευχαριστιέσαι ποτέ το παιχνίδι...

    • Πάγος13
    • Εντάξει μην υπερβάλουμε,εκτός από να αδιαφορουμε για τα troll, τους ενοχλητικούς μέσα στο παιχνίδι υπάρχει και το mute.

    • Drosanto
    • Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω την λογικη των παιχτων αυτων....Ειναι επαγγελματιες παιχτες και εχουν τετοια συμπεριφορα? Ναι ενταξει μπορει να ειχαν μυροδιαδες παιχτες δεν λεω αλλα και παλι ειναι επαγγελματιες και οφειλουν να ειναι παραδειγμα ηθους και αρχων.

      Ειναι δλδ σα να παιζεις 5Χ5 με συμπαιχτη τον Messi και αυτος να σου κατεβαζει Παναγιες γιατι δεν του δωσες σωστη πασα.

      Μπραβο στην Riot που δεν κολωσε!

    • zografosb
    • έτσι είναι όλα τα Online games. μπαίνουν και παίζουν όλοι, οπότε τα μικρά σε ένα σημείο και μετά ξεκινάνε το βρίσιμο και τις μαλακίες στο game. παντού γίνεται αυτό και πάλι καλά που η Riot αντιδράει (έστω και λίγο - έστω και έτσι) σ'αυτό το φαινόμενο.

    • Raphael
    • Καθημερινά τρώνε πολλά άτομα ban λόγω της γλώσσας που χρησιμοποιούν. Ήμουν στο tribunal καθημερινά για κανα 2 βδομαδες και έκανα 11 permaban και ένα σωρό άλλα συγκεκριμένης διάρκειας. Πάντως οι ίδιοι της RIOT λένε ότι εάν κάποιος φάει ban μετά βελτιώνεται η συμπεριφορά του. To ban σε επαγγελματίες δείχνει ότι παίρνουν πλέον ακόμα πιο σοβαρά την υπόθεση και μπράβο τους.... ;)

    • Sapounofouskas
    • Μπορεί τα συγκεκριμένα άτομα να το άξιζαν αλλά γνωρίζω και μια περίπτωση φίλου μου που έφαγε ban για ένα μήνα επειδή τον έκαναν report οι δικοί του ενώ δεν είχε κάνει τίποτα και είχε κερδίσει και το παιχνίδι!!!

    • Raphael
    • Sapounofouskas Εγώ που ήμουν στο tribunal σου λέω με βεβαιότητα ότι εάν δεν έχεις κάνει τίποτα δεν σε κάνουν ban! 1000%! Για να φας ban πρέπει να μαζέψεις πολλά report από πολλά διαφορετικά games και όχι μόνο από ένα δυό. Έτσι και φας report μια φορά μετά μπαίνεις ας πούμε σε μαύρη λίστα που σε προσέχει το σύστημα και εάν φας πολλά report θα καταλήξεις στο tribunal. Εάν το tribunal ψηφίσει punish φεύγει προειδοποίηση στο email του παίκτη. Εάν φάει και άλλη προειδοποίηση και δεν προσέξει έτσι θα φάει ban. Αυτά ξέρω εγώ.....

    • dimitrisscript
    • Το πρόβλημα είναι όταν είσαι καλός παίκτης και παίζεις με άχρηστους... Οπότε δίνω ένα δίκιο στον player.
      Όταν είσαι χάλιας όμως, δεν έχεις δικαίωμα να να φωνάζεις στους άλλους...

*