
Αν δεν έχετε κάνει redeem τον κωδικό, κάντε το τώρα εδώ και θα μπορείτε να κατεβάσετε το υλικό για να είσαστε έτοιμοι να παίξετε όταν έρθει η σειρά σας. Η επίσημη έναρξη της λειτουργίας των servers για το κοινό έχει οριστεί στις 20 του μήνα.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Όσοι gamers προχώρησαν σε προ-παραγγελία του Star Wars: The Old Republic θα μπορούν να παίξουν τον τίτλο της EA και της BioWare από τις 13 Δεκεμβρίου, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά η ομάδα ανάπτυξης σε σχετικό mail.
Εγώ έχω και τη Συλλεκτική στα χέρια μου... :)
Βασικα απ'οτι διαβασα μπορουμε ηδη λεει να παρουμε τα Ηard copies στα χερια μας. Αλλα απο εκει που εκανα εγω προπαραγγελια ,ενω στο σαιτ λεει οτι ειναι διαθεσιμο ,οταν τους πηρα τηλεφωνο μου ειπαν στις 20....
Αθανατη Ελλαδα.....