Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Βίαιο trailer για το The Darkness II

Η 2Κ διέθεσε ένα νέο video για το The Darkness II, στο οποίο μπορείτε να βρείτε ορισμένες ενδιαφέρουσες εκτελέσεις. Ο τίτλος αναμένεται το Φεβρουάριο του 2012 σε εκδόσεις για PC, PlayStation 3 και Xbox 360.





Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
23 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Digital Extremes

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    2K Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Darkness II
    • 18+ pegi 18+
      • 7.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (33)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.embracethedarkness.com/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • retronostalgos
    • pre order τωρα...αλα saw αισθητικη βλεπω και γουσταρω..χερια ποδια πετιουνται..ελπιζω αιμα να σκαει στην τηλεοραση να ερχεται καταπανω..πω πω καιρο ειχα να δω ενα slasher game..

    • torico
    • chased θα λογοκρινεις κ την ελευθερια εκφρασης τωρα των developers?δλδ σε προσβαλει η ψηφιακη βια?κοιτα γυρω σου γινονται πολυ χειροτερα τερατα

    • Helloween81
    • Προκειτε για ενα απο τα πιο βιαια comics που υπαρχουν εκει εξω και ειναι καλο επιτελους κατι να μεταφερεται στην οθονη μας οπως πρεπει. Το batman arkham asylum πχ ειναι επισης ενα πολυ βιαιο κομικ αλλα για χαρη του χαμηλοτερου age rating εγινε οπως εγινε. Δεν ειναι κακο κατι να μενει πιστο στις ριζες του. Σε οποιον δεν αρεσει ας το προσπερασει. Ουτε η 2κ ουτε το Τhe darkness εννοειτε. Tα υπολοιπα ειναι θεμα αισθητικης και γουστου

    • Helloween81
    • @ckalatz το πρωτο αν και ειναι σχετικα παλιο παιχνιδι και δειχνει καπως την ηλικια του στον τεχνικο τομεα δεν παυει να ειναι πολυ καλο ειδικα στα κομματια του σεναριου και της ατμοσφαιρας. Το βρισκεις σε σουπερ τιμη και ολας οποτε αν δωσεις κανενα ευρω παραπανω για παιχνιδια στις γιορτες και εισαι τυχερος να το βρεις καπου (αν και υπαρχει στο marketplace σε λιγακι περισσοτερο τσιμπιμενη τιμη απο οτι θα μπορουσες πιθανος να το βρεις) κανε ενα playthrough πριν παιξεις το 2

    • silver_knight
    • To παιχνίδι φαίνεται πάρα πολύ καλό...Αυτό που δεν θέλω να λείπει είναι ο χαρακτήρας που έκανε τις αφηγήσεις στα προηγούμενα τραιλερ...Πάρα πολύ καλός σχεδιασμός στις κινήσεις και στην ερνηνεία..Επίσης, ο πρωταγωνιστής θα μπορούσε άνετα να παίζει στο Mortal Kombat...Πολύ πολύ gory kills...και αμ αρέσει...

    • Chased
    • Torico,εσύ θα λογοκρίνεις εμένα και την έκφρασή μου???

      Haloween81,άσε να γνωρίζω εγώ αν ξέρω το universe ή όχι...Επίσης γνωρίζω και το "universe"(λέμε τώρα) του SAW,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ηλιθιότητα και τίποτα παραπάνω...

      Όσο για την 2K ας γελάσω...

    • Helloween81
    • Ε ναι με κατι πατατες σαν το Βorderlands, civilization 5, Bioshock κτλ πως να μη γελασεις .. Να γελασουμε και μαζι . Και μη μου πεις για τα ασχημα games. Σαφως και εχει οπως εχουν ολες οι εταιριες. Αλλα ειναι αστειο να λες οτι η συγκεκριμενη εταιρια εχει πιασει πατο ειδικα οταν περιμενει πολυς κοσμος τα περισσοτερα απο τα παιχνιδια που προκειτε να βγαλει. Βοrderlands 2, X COM, Spec Ops, Bioshock infinite και darkness 2.

      Οσο για το darkness δεν ρωταω γιατι τωρα με το google o καθενας γινεται ειδημων. Υπαρχει και το nintedogs παντως αν σε ενοχλει η βια του dakrness 2

    • Shepard
    • Mην ακούω για την 2Κ... μια από τις 3 αρτιότερες εταιρίες στον χώρο όπου βγάζουν διαμάντια!
      Η εταιρία πάντα έβγαζε τίτλους που διδάσκουν και που άλλες εταιρίες αντιγράφουν κάποια στοιχεία τους.

      @Helloween ξέχασες και τα παιχνίδια αθλημάτων που έχει σαρώσει τον ανταγωνισμό!

    • Chased
    • Κατ'αρχήν στο Bioshock οι εταιρείες που το έχουν πάρει για ανάπτυξη είναι και εγώ δεν ξέρω πόσες.Όπως επίσης και στο X-COM.
      Επίσης το δεύτερο μάλλον δεν το ξέρει ούτε η μάνα του!Αχαχαχαχαχαχα
      Και όσο για την άμεση σύγκριση,δεν υπάρχει ανταγωνισμός...Είτε σου αρέσει είτε όχι,το nintendogs είναι πολύ ανώτερο σε ποιότητα παραγωγής,παιχνίδι...

    • Helloween81
    • Καταλαβα... Μονο και μονο για το σχολιο σου οτι το x-com δεν το ξερει ουτε η μανα του καταλαβα και εγω οπως και αρκετοι αλλοι την μικρη σου ηλικια

    • Chased
    • Άλλο 2K και άλλο 2K Sports...Όπως άλλο ΕΑ και άλλο EA Sports...
      Επίσης,κρίνοντας από το demo του 2Κ Basketball 2012(ή όπως λέγεται),μόνο βαρεμάρα με πιάνει!

    • Chased
    • Από εσένα πιο μεγάλος είμαι...Και για βρες μου πόσοι το περιμένουν το παιχνίδι...Αχαχαχαχα!

*