Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Γιατί κυκλοφορεί το Euro 2012 ως expansion

Η EA ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Euro 2012 με την μορφή expansion για το FIFA 12 και όπως είναι λογικό, δημιούργησε αρκετά ερωτήματα. Ο Steve Frost, υπεύθυνος επικοινωνίας του μεγαλύτερου ανεξάρτητου publisher, σημείωσε σε ξένη ιστοσελίδα πως η απόφαση αυτή ήταν η καλύτερη για να βασιστεί ο τίτλος σε ένα πετυχημένο μοντέλο και να προσφέρει νέα χαρακτηριστικά και περιεχόμενο που θα είναι εύκολα προσβάσιμα.



Είναι βασικό πάντως να σημειώσουμε ότι η ΕΑ έκανε μία εξαιρετική κίνηση, αφού θα καταφέρει (αν μειώσει και λίγο την τιμή πριν το λανσάρισμα του expansion) να πουλήσει ακόμη περισσότερα αντίτυπα του περσινού ποδοσφαιρικού της τίτλου. Το Euro 2012 αναμένεται στις 24 Απριλίου σε εκδόσεις για PC, PS3 και Xbox 360.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    EA Sports

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA Sports

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • UEFA Euro 2012
    • 3+ pegi 3+
      • 6.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (24)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.ea.com/uk/football/euro12 FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • diver_gr
    • Καλό το γεγονός ότι θα βγει σαν expansion αλλά η τιμή του ακριβή . Στην ουσία θα προσφέρει 2-3 γήπεδα του Τουρνουά μιας και οι εθνικές υπάρχουν στο παιχνίδι .............

    • Ernesto
    • Απο την αλλη βεβαια εκει που θα επαιρνε 1 τιτλο οποιος ηθελε να παιξει μονο το Euro2012 τωρα αναγκαστικα θα πρεπει να παρει πρωτα το fifa. Βεβαια το κατα ποσο θα επρεπε να ειναι ξεχωριστο παιχνιδι το Euro2012

    • Gamer-cy
    • Πολύ καλή κίνηση θα έλεγα και εγώ, γιατί όπως και τα προηγούμενα ΕURO , αν μας το πουλούσαν ξεχωριστά σε retail θα ήταν full τιμή, ενώ έτσι υπάρχει μια μείωση, και είναι όλα στο FiFA 12

*