
Σύμφωνα μάλιστα με υψηλόβαθμο στέλεχος αλυσίδας του λιανεμπορίου, οι παραγγελίες για το PlayStation 4 πηγαίνουν πολύ καλά, ενώ πρόσθεσε πως αυτό είναι ένα σημάδι πως είμαστε στην αρχή μιας τεράστιας περιόδου για το gaming που δεν έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν, με δύο κονσόλες αυτής της κλίμακας να κυκλοφορούν ταυτόχρονα. Όταν ρωτήθηκε, εκπρόσωπος της Sony απάντησε πως "η Sony Computer Entertainment Europe δε σχολιάζει πάνω στην παραγωγή και δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες για να μοιραστούμε αυτή τη στιγμή όσον αφορά τη στρατηγική κυκλοφορίας του PlayStation 4, η οποία θα είναι την φετινή εορταστική περίοδο". Πληροφορίες κάνουν λόγο πως και η Microsoft θα μπορούσε να προβεί σε παρόμοια πολιτική παύσης των προπαραγγελιών. Αναμένουμε τις εξελίξεις με ενδιαφέρον.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Τόσο μεγάλη ζήτηση πια;
ή μικρη παραγωγη.
re pedia pistebo pos ke to xbox one keto ps4 8a poulisoune ke den 8axoun terastia diafora
Για οσους δεν καταλαβαινουν το θεμα ζητησες..καμια εταιρια δεν θελει να της ξεμεινουν κονσολες (αυτο ειχε παθει το GameCube) ετσι κανουν κανουν ενα αρχικο αριθμο 10μυρια πχ και μετα βλεπουμε...το μετα ενοουμε 2 μηνες ΠΡΙΝ την ημερομηνια αγορας...σπανια υπαρχει θεμα μη-υπαρξεις στα ραφια
Ας αυξήσει την παραγωγή η Sony.
@Koel700 Και εγώ ακριβώς αυτό σκεφτόμουν
Δώσε και σώσε!!!! Χαμός!!!!
αυτο το ps4 θα με στειλει απ΄την μια ανγχονομουνα να μαζεψω τα χρηματα τωρα που τα εχω αγνχωνομαι αν το βρω !