
Σημείωσε επίσης πως ο συγκεκριμένος τίτλος τα πήγε καλύτερα από τους προκατόχους του, ενώ εξέφρασε βαθιά ικανοποίηση από τις κριτικές που δέχτηκε.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο υπεύθυνος της Sports Interactive, ο Miles Jacobson, δήλωσε πως το Football Manager 2013 καταγράφει τις πιο γρήγορες πωλήσεις στην ιστορία του franchise.
Ναι....Ας κοιτάξουν όμως κάποια σημαντικά πραγματάκια, γιατί το φετινό αν και πολλά υποσχόμενο τελικά απογοήτευσε....
Δυστυχως ολα τα ματς μου ερχοντουσαν g/g. Mιλαμε για τρυπιες αμυνες.
Και μιλάμε για τρελά bloopers
Δυστυχώς το fm 2013 είναι απογοητευτικό στον τομέα του ρεαλισμού.Τα υπόλοιπα βελτιώθηκαν αλλά το θέμα είναι ο ρεαλισμός στους αγώνες!Βλέπω το fifa manager να ανεβαίνει αν συνεχίσει να απογοητεύει τους φανς του.
To FIFA Manager θελει δουλεια ακομα μεχρι να φτασει το FM. Βεβαια αυτο που ζηλευω στο FIFA Manager ειναι το Interface. Στο FM ειναι πολυ λιτο...
Εχεις ασχοληθει με το νεοτερο FIFA Manager;
Έπαιξα σε ένα φίλο μου το έχει στο ps3 ωραίο φαίνεται έχει πολλές επιλογές,αλλά όπως και να το κάνουμε δεν είναι manager.Είναι πιο φιλικό το fifa manager.Το άλλο είναι για μας τους καμένους!