Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δε δουλεύει πάνω στο Wii U η EA

Η ΕΑ επιβεβαίωσε πως στην παρούσα χρονική στιγμή δεν εργάζεται πάνω σε κανένα τίτλο για τη νεότερη κονσόλα της Nintendo, το Wii U. Ο Jeff Brown μίλησε εκ μέρους του μεγαλύτερου ανεξάρτητου publisher στο Kotaku και τόνισε χαρακτηριστικά πως «δεν έχουμε κανένα τίτλο σε ανάπτυξη για το Wii U στην παρούσα χρονική στιγμή», συμπληρώνοντας πως η εταιρεία θα επιστρέψει στο σύστημα σε μετέπειτα χρονική στιγμή.



Μέχρι στιγμής η ΕΑ έχει ασχοληθεί με το Wii U στα Madden 13, FIFA 13, Need for Speed: Most Wanted και Mass Effect 3 και μένει να δούμε τι μας περιμένει στη συνέχεια.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • diver_gr
    • @Αυτό το κόμπλεξ θα τους φάει εκεί στην EA...

      Ποιο κόμπλεξ ρε φίλε πλάκα κάνεις ?εταιρεία είναι όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα . Από τι στιγμή που τα Games που έβγαλε μέχρι στιγμής στο WiiU δεν πούλησαν καθόλου για ποιο λόγο να συνεχίσει να ασχολείται με το μηχάνημα της Ninty? Κέρδος κοιτάνε και όχι συμπάθειες . Πίστεψε αν πουλούσε σε Wii η ΕΑ θα έβγαζε τα κέρατα της .

      Άμα δείς τις πωλήσεις που κάνανε τα Games της EA στο WiiU και εσύ την ίδια απόφαση θα έπαιρνες στη θέση τους .

      Fifa 13 : 70.000
      Mass effect 3 : 50.000
      Most wanted : 20.000
      Madden : 30.000

      Εδώ το Balck ops των εκατομμυρίων στο wiiu Μόλις 180,000 ..........Δεν ξέρω τη φταίει αλλά τα νούμερα είναι εντελώς απογοητευτικά ........

      Και το link από vgcharts : http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=&publisher=&platform=WiiU&genre=&minSales=0&results=200

    • torico
    • λοιπον τωρα θα βγαλουμε κ ολα τα παιχνιδια της ΕΑ αχρηστα γιατι δεν τα βγαζει στο wii u. μετραμε ηδη αρκετες εταιρειες που δεν θα βγαλουν παιχνιδια στη κονσολα της νιντεντο-οι οποιες φυσικα- ειναι αχρηστες διοτι τη να κλασουν μποστα στον μαριο/ζελντα κ αλλα ιστορικα μαγικα franchise. τα κομπλεξ ταχουν ολοι οι αλλοι οχι η νιντεντο φυσικα να λεμε τα πραματα με το ονομα τους, twist :P

    • ShrinkShady
    • Δηλαδή, θα έπρεπε να πάμε να αγοράσουμε το Mass Effect το 3, στην τιμή των 60 ευρώ, τη στιγμή που ανακοινωνόταν η τριλογία με 50 ευρώ..Mηδαμινές προσπάθειες, αργοπορημένες, με ελλιπή χαρακτηιρστικά, με εξαίρεση το NFS, σε μία μικρή βάση χρηστών, δεν μπορούν να αποφέρουν πωλήσεις εκαττομυρίων..
      Όπως και να έχει, είναι ενδιαφέρον να δούμε πως θα αντιδράσει η Ν σε αυτό το πισωγύρισμα, γιατί αν μη τι άλλο, οι σπορτ τίτλοι της ΕΑ είχαν κάποιο κοινό στους κατόχους Ν κονσολών..
      Με χαρά βλέπω πάντως την απαξιωτική αναφορά στα franchises της N, από ανθρώπους που εικάζω πως δεν έχουν την κονσόλα και ούτε πρόκειται να την αγοράσουν, αλλά απλώς αρέσκονται στο θάβειν...

    • nkav64
    • Φαίνεται ότι στις μέρες μας "το θαβειν εστι φιλοσοφείν"...

      Τώρα για τα περί απώλειας, είναι μέχρι η Ν να αρχίσει να μοιράζει δεξιά και αριστερά δωράκια κάτω από το τραπέζι...εκει να δείτε τίτλοι που ξαφνίκά θα βγουν στη φόρα ακόμα και για το Gameboy...

    • T_K_L_L_LUIGI
    • @diver_gr Έχεις δίκιο φίλε ότι είναι εταιρία και δεν χωράει συναισθηματισμούς καθώς η δουλειά τους είναι να βγάζουν χρήμα.Απλά κακά τα ψέμματα το Fifa 13 για παράδειγμα είναι ουσιαστικά το fifa 12 με μικροβελτιώσεις δεν ασχοληθήκανε για το wii u καθόλου να βγει όπως και στις άλλες εκδόσεις.Το mass effect 3 από την άλλη πέρα του ότι είναι παιχνιδάρα βγήκε 9 μήνες μετά για το wii u οπότε πολλοί το απολαύσανε σε άλλες πλατφόρμες.To most wanted βγήκε 3 μήνες μετά οπότε και πάλι θα έχασε κάποιες πωλήσεις αν και δεν δικαιολογούνται οι κακές πωλήσεις.Όντως το call of duty δεν είναι δικαιολογία για την Nintendo και τις πωλήσεις,λογικά θα ανακάμψουν αλλά το θέμα είναι ότι πρέπει να βιαστεί η Νιντέντο καθώς χάνει το παιχνίδι.Συγνώμη για το πρώτο μου σχόλιο απλά μου βγήκε η κακία μιας και η EA δεν είναι και η πιο συμπαθητική εταιρία και έχει κάνει πολλά στον κόσμο.Τώρα αρχίζει και συμμορφώνεται.

    • Πάγος13
    • Σε καθημερινή βάση μέρα ουσιαστικά, βγάζει την ίδια είδηση η ΕΑ. Την μία δεν θα μπορεί να τρέχει το WiiU την frostbite 2 ( που αποδεδειγμένα μπορεί!!! ) την αλλη δεν αναπτύσσει τα τάδε παιχνίδια για τo WiiU.
      Η Νιντι δεν έχει βγει να σχολιάσει και μάλλον το κομπλεξ το έχουν οι της ΕΑ...

    • Havok-Alex
    • Κανείς δεν έχει κόμπλεξ. Δεν είναι δυο παιδάκια που τσακώθηκαν, εδώ μιλάμε για πολυεθνικές και είναι τουλάχιστον παιδιάστικο να αντιλαμβανεστε τα πράγματα τόσο ρηχά. Όταν ακόμα και το ίδιο το ZombiU (αλλά και το AC3 το οποίο κυκλοφόρησε σχεδόν ταυτόχρονα) αδυνατεί να κάνει μισό εκ. πωλήσεις, και εδώ δεν υπάρχει δικαιολογία του τύπου, 3εις μήνες μετά η 9α μήνες μετά και με εγκατεστημενη βάση 3εκ. δεν γίνεται δουλειά και μιλάμε από επιχειρηματικης άποψης να επενδύσει πάνω του, απ την στιγμή που πήγαν άπατες οι πρώτες κυκλοφορίες της, δεν υπάρχει κανένα κίνητρο (Money move the world around..). Η Νιντυ να βγει να πει τι?! Η κάθε εταιρία έχει τους δικούς της μάνατζερ και οικονομικούς αναλυτές οι οποίοι και καθοδηγούν και δουλεύουν για το συμφέρον της εταιρίας. ..So simple..

    • ShrinkShady
    • Η Ubisoft είναι ευχαριστημένη από τις πωλήσεις του Zombiu και συνεχίζει σε πείσμα των καιρών να υποστηρίζει τo Wiiu..

    • Havok-Alex
    • Ναι είναι τοσοοοο ευχαριστημενη που ανέβαλε την κυκλοφορία του Rayman Legend και αποφάσισε, τελευταία στιγμή, να το κάνει Multiplatform. Αλήθεια τα πιστεύεις αυτά που λες η απλά εθελοτυφλείς?!

    • Chased
    • Η Ubisoft είναι τόσο ευχαριστημένη που ήδη ξεκίνησε το ZombiU 2 και βγάζει όλα τα μελλοντικά της παιχνίδια και στο WiiU. Η SEGA είναι τόσο ευχαριστημένη με τις πωλήσεις του WiiU και του Sonic Transformed που έκανε exclusive συμφωνίες με τη Nintendo για τους επόμενους τίτλους της...

      Just sayin'...

      Όσο για την ΕΑ, ειλικρινά όποιος ακόμα και τώρα νομίζει ότι το θέμα είναι η υποτιθέμενη αδυναμία του WiiU να τρέξει τους τίτλους, τότε πραγματικά τον λυπάμαι!
      Όπως επίσης, Havok-Alex, αν είχαν οικονομικούς αναλυτές όπως λες, τότε θα ήξεραν ήδη ότι με Mass Effect 3 μόνο δεν την βγάζεις! Θα ήξεραν ότι με FIFA12 δεν πας πουθενά! Θα ήξεραν ότι η αποκλειστική διαχείριση του ονλάιν μιας κονσόλας(πόσο μάλλον μιας που δεν έχει μεγάλη εγκατεστημένη βάση) είναι οικονομικά ζημιογόνα κίνηση!
      Θα ήξεραν ότι με ports και με τόσο κακή υποστήριξη δεν πρόκειται να πουλήσει ποτέ ξανά κάποιος τίτλος τους στην κονσόλα, είτε γουστάρουν οι gamers είτε όχι!

      Άρα, με το συμπάθιο κιόλας, αλλά ΣΚ@+@ οικονομικούς αναλυτές έχουν!!!

    • vonzuchter
    • οι χαμηλες πωλησεις των τιτλων για μενα οφειλονται στο οτι το κοινο της νιντεντο τελικα παραμενει το ιδιο. κανενας δεν αγοραζει wiiu για να παιζει call of duty. και εγω μαλλον wiiu θα παρω για τη νεα γενια και ΔΕΝ θα το αγορασω για να παιζω παιχνιδια πιου πιου... ετσι ερμηνευω εγω τουλαχιστον τη κατασταση.

    • Havok-Alex
    • Τωρα που το λες , εχεις δικαιο,δεν... Γι αυτό στο μεριδιο αγορας η Acti και η EA μαζι εχουν σχεδον το 40%(19%+18,5%) γιατι οι οικονομικοι τους αναλυτές τους δεν δουλεύουν σωστά...

      Απο εκει και περα το Port ειναι η πιο ευκολη λυση αλλα και με το NFS που η Criterion δουλεψε περισσοτερο και επανω στο WiiU, έγινε κάτι?! Τώρα το πόσο ευχαριστημενη ειναι η Ubi (θα το δουμε με την ανακοινωση αν θα ειναι αποκλειστικο η multi το επομενο) με σχεδόν μισό εκατομμύριο, αυτό δεν μπορω να το ξέρω μιας και δεν ξέρω τι ξόδεψαν για την παραγωγή και την προώθηση του τίτλου.

      Οσο για την Sega δεν ειναι θεμα ευχαριστησης αλλα προφανως αναμενουν κερδος, με τον ενα η με τον αλλο τροπο και το 3DS εχει μεγαλη δυναμικη.

*