Η νέα τηλεοπτική δραματική σειρά που βασίζεται στο βιβλίο του George R.R. Martin πήρε ήδη το πράσινο φως για μία δεύτερη τηλεοπτική σεζόν από το HBO, μετά την προβολή του πρώτου επεισοδίου. Συγκεκριμένα, το γνωστό δίκτυο δεν έχασε χρόνο και έσπευσε να κλείσει από τώρα και ένα δεύτερο κύκλο επεισοδίων, αφού είδε το πόσο θερμά αγκάλιασαν κοινό και κριτικοί την παραγωγή του πρώτου από τα δέκα μέρη της πρώτης σεζόν.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Inside TV, το Game of Thrones παρακολούθησαν συνολικά 4.4 εκατομμύρια θεατές, ενώ η τηλεθέαση ήταν καλή και στην Μεγάλη Βρετανίας, σπάζοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Το κόστος της παραγωγής του πρώτου επεισοδίου έφτασε τα 10 εκατομμύρια δολάρια. Η προβολή του Game of Thrones γίνεται κάθε Κυριακή από το HBO, ενώ η επόμενη σεζόν θα βασιστεί στο δεύτερο βιβλίο του George R.R. Martin με τίτλο A Clash of Kings.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Βγήκε και το 2ο επεισόδιο χτες, προβολή το βραδάκι!!! :Ρ
Το πρώτο επεισόδιο ήταν πολύ καλό, ήταν εμφανής η ακριβή παραγωγή και η ατμόσφαιρα ήταν καταπληκτική. Ελπίζω μόνο να έχει λίγη περισσότερη δράση και να μην είναι μόνο δολοπλοκίες κτλ.
Aξιζει να την δω; Πρωτη φορα ακουω αυτη τη σειρα... :D
Αξίζει τρελά παίδες! Δεν υπάρχει η σειρά.. από κάθε άποψη... φαίνεται το χρήμα που έχει πέσει...
Δεν είχε δράση? Εγώ είδα 2 αποκεφαλισμούς και ένα εξαντέρωμα.
Ούτε που την ήξερα... Θα την τσεκάρω πάντως.
Έχω κατεβάσει ήδη τα 2 πρώτα επεισόδια και ψάχνω χρόνο για προβολή!
πραγματικα η σειρα αυτη αξιζει να τη δει κανεις,εγινε προσεγμενη παραγωγη