
Όροι συμμετοχής:
- Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μόνο οι χρήστες που είναι μέλη στο Enternity.
- Αποκλείονται από το διαγωνισμό οι εργαζόμενοι στο Enternity και στην εταιρεία Gigabyte, καθώς και οι συγγενείς τους α’ βαθμού.
- Έγκυρες θεωρούνται οι συμμετοχές που δεν παραβαίνουν τους όρους χρήσης του Enternity και έχουν καταχωρηθεί μέχρι τις 23:59:59 της Κυριακής 14 Οκτωβρίου.
- To Enternity δε φέρει ευθύνη για την (ηλικιακή) καταλληλότητα ενός δώρου. Τα μέλη που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αναπαραγωγής του (πχ. ανήλικοι) αποδέχονται αυτόματα πως με τη νίκη τους θα πρέπει να ενημερώσουν και τους γονείς τους, έτσι ώστε να πάρουν την κατάλληλη άδεια.
- Το κόστος αποστολής του δώρου βαραίνει αποκλειστικά και μόνο τους νικητές.
Καλή επιτυχία!




Αλλος ενας τελειος διαγωνισμος απο το Enternity !!! Καλη επιτυχια σε ολους
MAKARI NA KERDISW KALH EPITYXIA SE OLOUS!!!!!!!!!!
ελπίζω να κερδίσω
ο διαγωνισμός πολύ καλός
Την θελω...
oo θεε πρεπει να την κερδίσω..
Καλη επιτυχια σε ολους..
Βρέθηκαν οι εξωγήινοι, έγινε το like και δάχτυλα σταυρώθηκαν..Καλή μας επιτυχία!!!! :)
Καλη επιτυχια σε ολους!!
Ότι μου χρειάζεται!
Καλη επιτυχια σε ολους !!!
10 εξωγήινοι...CHECK!!!Καλή μας τύχη!!
καλή μας τύχη...!!!!
καλη τυχη σε ολους... αψογη η μητρικη!
Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, - http://www.SaveAndWin.GR αλλά και http://www.facebook.com/saveandwin.gr
kali epitixia se olous!!!teleia mitriki!!
Τέλειος διαγωνισμός!!!Ευχαριστούμε!!!!
kali epituxia!!!!
MAKARI NA KERDISW KALH EPITYXIA SE OLOUS!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ !!!!!!!!!!!!!
Καλή μας επιτυχία!!
katapliktikooo..!!!
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
τελειος διαγωνισμος !!! Καλη επιτυχια σε ολους
Καλη επιτυχια μου!
Καλή επιτυχία!!!!
Έτσι μπράβο, να μην ξεχνάτε τους pc gamers. ;-) Τέλειο δώρο.
Δεν γίνεται να πάρουμε και CPU/GPU πακέτο; Δηλαδή αφού το κάνετε το δώρο ολοκληρώστε το!!!!
Υ.Γ.: Πλάκα κάνω, ο διαγωνισμός είναι καταπληκτικός και το δώρο ακόμα περισσότερο.
Δεν εχω facebook. Οποτε δε μπορω να κανω like.
Δε πιανετε η συμμετοχη μου;
απλά τέλειιιοοοοοο. καλή μας επιτυχία σας ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό :)
EXETE TRELATHEI EKEI PERA
Καλη επιτυχια
Καλη επιτυχια σε ολους !!!
Αυτα ειναι δωρα αντε και καλλη επιτυχια μου χα χα
Καλή μου τυχη.
Την θελω την μητρικη τωρα που χαλασε η δικη μου
Καλή επιτυχία!
me gusta!!! καλη επιτυχια σε ολους και λιγο παραπανω σε μενα :P
Καλη επιτυχια σε ολους!!!!
αγαπαμε τους διαγωνισμους σας!
Καλή επιτυχία σε όλους!
Baleme mesa ....
Πιάνει τίποτα λεφτά αυτή η κάρτα
Καλή επιτυχία παιδιά... Ευχαριστούμε για τα όμορφα δώρα και την ενημέρωση!
Άντε και καλή μας επιτυχία :)
Καλη επιτυχια σε ολους!
τουμπανο!!! :D
Πάνω που παράγγειλα κάρτα γραφικών και θα ξεκινούσα το μάζεμα χρημάτων για μητρική.Great timing!
Κέρδισα!!!!!
ΧΑΧΑΧΑ.....
Τι; Ακόμα δεν έγινε η κλήρωση?
Αντε καλη επιτυχία μου εύχομαι και ο θεος βοηθός.
Καλή επιτυχία σε όλους!!
Καλη επιτυχια
η καλύτερη βάση για το συστηματάκι μου...
ευχαριστουμε για ακομη μια φορα.. εμπρος λοιπον καλοί μου εξωγηινοι
Καλη επιτυχια σε ολους
Kalh tyxh!!
Πολύ καλό δώρο...Καλή επιτυχία σε όλους και πάντα τέτοιους διαγωνισμούς.!!!!
Την θέλω!!!
Καλή επιτυχία σε όλους !!! : )
ΩΡΑΙΟ
φοβερος διαγωνισμος. και παλι μπραβο
καλη επιτυχεία
καλη επιτυχια
Μπράβο παιδιά καλή προσπάθεια!
kalh epityxia!!!
Αν και είμαι απογοητευμένος που δεν έχω κερδίσει ακόμα τίποτα, παρόλα αυτά συνεχίζω να ελπίζω.
Άντε καλή μας επιτυχία! :)
kali epituxia!!!!
Πωπω ας μου κάτσει και επιτέλους πάω για την αναβάθμιση που όλο παρατείνω (θέλει χρήμα γμτ τι να κάνουμε). Άντε καλή επιτυχία...μακάρι ψήθηκα τώρα πολύ. ( μέχρι να έρθει το άκυρο :P )
ΤΟ ΘΕΛΩ
Τι φοβερό δώρο! Καλή μας επιτυχία!!! :)
kalo
Καλή τύχη