Στo Enternity συνεχίζονται οι διαγωνισμοί με δώρα video games! Αυτή τη φορά, οι NCSoft και ArenaNet, σε συνεργασία με το Dragon Season προσφέρουν σε έναν υπερ-τυχερό τη δυνατότητα να κάνει δικό του το απόλυτο συλλεκτικό σετ για τον τίτλο. Το πακέτο περιλαμβάνει: 1 αντίτυπο του παιχνιδιού με την υπογραφή των μελών της ομάδας ανάπτυξης, ένα σκληρόδετο artbook, ένα SteelSeries Mouse Mat Guild Wars 2 και ένα Guild Wars 2 Jacket που δεν κυκλοφορεί ΠΟΥΘΕΝΑ. Για να μπείτε στην κλήρωση για το απόλυτο αυτό πακέτο θα πρέπει να μαζέψετε 100 πόντους, βάσει του συστήματος συλλογής που αναλύεται στη σχετική σελίδα ή να κάνετε like και share τη σχετική ανάρτηση στο Facebook. Στην κλήρωση θα μπουν όσοι χρήστες κάνουν τις παραπάνω ενέργειες μέχρι την Κυριακή 12 Μαΐου στις 23:59:59, ενώ οι τυχεροί θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα 13 του ίδιου μήνα.

Όροι συμμετοχής:
- Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μόνο οι χρήστες που είναι μέλη στο Enternity.
- Αποκλείονται από το διαγωνισμό οι εργαζόμενοι στο Enternity, το Dragon Season και τις ArenaNet και NCSoft, καθώς και οι συγγενείς τους α’ βαθμού.
- Έγκυρες θεωρούνται οι συμμετοχές που δεν παραβαίνουν τους όρους χρήσης του Enternity και έχουν καταχωρηθεί μέχρι τις 23:59:59 της Κυριακής 12 Μαΐου.
- To Enternity δε φέρει ευθύνη για την (ηλικιακή) καταλληλότητα ενός δώρου. Τα μέλη που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αναπαραγωγής του (πχ. ανήλικοι) αποδέχονται αυτόματα πως με τη νίκη τους θα πρέπει να ενημερώσουν και τους γονείς τους, έτσι ώστε να πάρουν την κατάλληλη άδεια.
- Το κόστος αποστολής του δώρου βαραίνει αποκλειστικά και μόνο τους νικητές.
Καλή επιτυχία!
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Nice!Καλη επιτυχια σε ολους!
Ωραίο δώρο καλή επιτυχία
Καλη επιτυχια - πολυ ωραιο πακετακι :)
Πολυ καλο!!!
Παρα πολυ καλο!!!
Τελειοοοοοο!!!!
Πολυ καλο
Jacket Gw2? ΒΑλτε καμια φωτο να δουμε τι εστειλε η Anet :D
Δίνει άπειρο πόνο το Enternity στους τελευταίους διαγωνισμούς. Απλά RESPECT! Καλή τύχη σε όλους όσους πάρουν μέρος!!!
Το jacket πρέπει να μετράει :P
Και συνεχιζει... :)
τα συνχαρητηρια στον τιτανομεγιστο Tilion που καταφερε να βρει τα δωρακια και μεσω του enternity Να τα μοιρασει!
και φυσικα στην καλυτερη ελληνικη guild-community του παιχνιδιου dragonseason!
Πολύ ωραίο δώρο καλή επιτυχία.
kali epitixia s olous!!
Καλη τύχη!
Καλή επιτυχία!
Έλα πάω για το 2/2 :P
αχ αντε να κερδισω μια φορα :( καλη επιτυχια σε ολους!!
Αντε και καλή τύχη μάγκες...:)(και όποιος κατάλαβε κατάλαβε)
Καλή επιτυχία.
καλη επιτυχια παιδες
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
super!
καλη επιτυχια
Αντε να δούμε
Καλή επιτυχία σε όλους!!! παίδες
Πολυ καλο!!!!
Καλη τυχη σε ολους!!!!
Ωραιος διαγωνισμος!!!
Ελπιζω να κερδισω :P!!!
Πολύ ωραία.. έρχεται και καλοκαίρι....
Πολύ ωραίο δώρο!!
nikhths?