
Σε σχόλιό του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Jason Kingsley, ανέφερε: «Κυκλοφορήσαμε το Nazi Zombie Army ως αυτόνομο τίτλο, πράγμα το οποίο υπήρξε εξαιρετικά ικανοποιητικό καθώς οι αντιδράσεις των φαν της σειράς αλλά και νέων παικτών ήταν φανταστικές. Το ολοκαίνουριο campaign με έμφαση στο co-op σημαίνει πως μπορείτε να απολαύσετε την εξολόθρευση των ζόμπι με φίλους σας οι οποίοι ίσως και να μην έχουν αγοράσει το Sniper Elite V2». Για περισσότερα μπορείτε να παρακολουθήσετε το launch trailer μέσα από τον ακόλουθο player:




Και ΝΑΖΙ και Ζόμπι!!! τι λες βρε παιδάκι μου...
ΥΓ. Tanno έγραψες αγόρι μου...
Λυσσα το εχουν κανει πια με αυτους τους ΝΑΖΙ. Μας εχουν πρηξει!!!!
Το εκαναν ban στην Γερμανια η ακομα? heuheuehueheu