
Η πόλη θα είναι χωρισμένη σε τρεις τομείς και ο παίκτης θα μπορεί να χρησιμοποιεί αεροσκάφη για να μετακινείται. Το multiplayer του GTA V θα υποστηρίζει έως και 32 παίκτες, ενώ όσοι δηλώσουν συμμετοχή θα μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους συμμορίες και να δουλεύουν για να αυξήσουν τη δημοφιλία τους. Η αναμενόμενη κυκλοφορία της παραγωγής έχει οριστεί για τον Μάιο του 2013 και σίγουρα θα αποκαλυφθεί επίσημα κατά τη διάρκεια της Ε3. Στο «παιχνίδι» με την αστυνομία, ο παίκτης θα πρέπει να ξέρει πως αν μαζέψει τέσσερα αστέρια καταζήτησης θα ακούει μέχρι και το όνομά του στους διάφορους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Οι τηλεοπτικοί δέκτες θα έχουν πολλά περισσότερα κανάλια, ενώ ο υπόκοσμος θα έχει και ένα ξεχωριστό σύστημα οικονομίας με τον παίκτη να έχει τη δυνατότητα να πουλάει ναρκωτικά, όπλα και να διακινεί κλεμμένα οχήματα. Αναμένουμε για το ποια από τα παραπάνω θα επιβεβαιωθούν….




Just can't wait....
Μαλιστα
ενδιαφέροντα νέα...
ποιος τη χαρη σας ;ρ
Μένει να δούμε αν θα είναι καλό, γιατί το IV ήταν...
Awesomeeeeee
Ο Χριστός και η μανά του! Μιλάμε για άλλα επίπεδα ΕΠΟΥΣ!!!
"Το multiplayer του GTA V θα υποστηρίζει έως και 32 παίκτες, ενώ όσοι δηλώσουν συμμετοχή θα μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους συμμορίες και να δουλεύουν για να αυξήσουν τη δημοφιλία τους"
κάτι σε subscription μου μυρίζει
Το περιμένο πως και πως!
po po argei alla aksizei!!!!!!!!!!!