Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Διαρροή φωτογραφίας του Assassin’s Creed III

Μία φωτογραφία που έφτασε στα χέρια του γνωστού blog Kotaku για το Assassin’s Creed III φαίνεται πως έχει ανάψει εκ νέου φωτιά στους φίλους της σειράς. Συγκεκριμένα, ένας υπάλληλος της αλυσίδας Best Buy φαίνεται να έστειλε εικόνα από προωθητικό υλικό που παρουσιάζει τον ήρωα του τρίτου μέρους της σειράς μπροστά από μία παλαιότερης εποχής σημαία των ΗΠΑ και ένα ειδικό jacket στο πάνω μέρος του σώματος. Τα παραπάνω μας φέρνουν (αν επαληθευτούν) μας φέρνουν πιο κοντά στη φήμη που ήθελε το Assassin’s Creed III στην εποχή της Αμερικανικής Επανάστασης.



Πέραν όλων των άλλων, ο πρωταγωνιστής φαίνεται να είναι αμερικανικής καταγωγής και πέραν των όσων φοράει, κρατάει στα χέρια του ένα tomahawk. Η πλήρης αποκάλυψη του τίτλου αναμένεται να γίνει με την κυκλοφορία του επόμενου τεύχους του Game Informer, όπου και θα υπάρχει σχετικό αφιέρωμα. Ο τίτλος αναμένεται να βρεθεί στα καταστήματα μέσα στον Οκτώβριο για όλα τα βασικά formats.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 14:08
Ο υπάλληλος της αλυσίδας λιανικής σημειώνει πως η εταιρία θα αποκαλύψει πλήρως τον τίτλο στις 5 Μαρτίου, ενώ ένα ειδικό banner τοποθετήθηκε στο επίσημο site του Game Informer και αφαιρέθηκε εντός δευτερολέπτων. Τα γατόνια του NeoGAF το τσίμπησαν βέβαια και μπορείτε να το δείτε εδώ.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • lovesfool
    • Επαναλαμβάνομαι, αλλά εκεί που το πόσταρα ήταν και λίγο στα όρια του off topic. Copy-paste is your friend.

      Προφανώς και η επιλογή της αμερικανικής επανάστασης έγινε καθαρά για εμπορικούς λόγους, ώστε το παιχνίδι να είναι πιο ενδιαφέρον για τους αμερικάνους gamers, ωστόσο δεν είναι και τόσο κακό.

      Ειδικά αν πάει και το gameplay λίγο παραπέρα και εξελίξει την σειρά, εγώ είμαι υπέρ. Θα μπορούσε να είναι Assasin's Call of Huarez Redemption.

      Το μόνο ερώτημα είναι που στο καλό θα κάνει parkour μέσα στην ερημία... Εκτός αν είναι Νέα Υόρκη, αλλά και πάλι, η Αμερικανική Επανάσταση έγινε περισσότερο στα πεδία των μαχών και λιγότερο στις πόλεις. Είναι και ινδιάνος (μάλλον) ο πρωταγωνιστής, οπότε να περιμένουμε parkour από τίπι σε τίπι;

    • Tobajaras
    • Ο συνδυασμός της στολής του assassin με το ινδιάνικο παντελόνι μου φαίνεται ΕΜΕΤΙΚΟΣ. Is that the best you can do???

      Αν πήγαινε σε Ελληνική Επανάσταση θα μιλάγαμε για τρελό συνδυασμό. Κουκούλα, ασσορτί φουστανέλλα, μουστάκι δύο μέτρα, κεντημένο γιλέκο και dual wield κουμπούρι - γιαταγάνι.

    • nfs_maniac
    • Το συγκεκριμένο παιχνίδι της σειράς, θα μπορούσε να ονομαστεί άνετα "Για μια χούφτα δολάρια"........

    • Shepard
    • Μαλιστααααα... ουδέν σχόλιο! Θα περιμένω να το δω πρώτα γιατί αν γράψω τώρα την γνώμη μου, θα δακρύσουν τα πάντα!

    • lefteris
    • κάτω μέρος -> Ο Τελευταίος των Μοϊκανών....
      πάνω μέρος -> call of juarez
      και κάτω από την κουκούλα ο Clint Eastwood....

*