Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δοκιμές στο iPhone 6 από τώρα

Το ότι η Apple σχεδιάζει από τώρα την επόμενη έκδοση του δημοφιλούς κινητού της, του iPhone, λίγο-πολύ το ξέρουμε από τώρα. Η ιστοσελίδα The Next Web σημειώνει πως έχει αποδείξεις ότι η εταιρεία του Κουπερτίνο έχει στα χέρια της μία σύσταση hardware που ονομάζει iPhone 6.1, «φοράει» iOS 7 και κάνει δοκιμές χρησιμοποιώντας μια IP που… οδηγεί στα κεντρικά γραφεία της.



Μένει να δούμε πότε θα μάθουμε περισσότερα από επίσημα χείλη. Σίγουρα, όχι πριν το καλοκαίρι…

Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Apple

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Vodafone

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Vodafone

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Apple iPhone 6
      • 7.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (15)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.apple.com/iphone-6/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Erufailon
    • Εννοείται πως κάνει δοκιμές από τώρα. Πιστεύω πως οποιαδήποτε σοβαρή εταιρία κάνει τουλάχιστον 6-9 μήνες δοκιμών πριν παρουσιάσει κάποιο προιόν.

    • Shepard
    • Aπρίλη - Μάϊο θα ανακοινώσει το iOS7 και θα το δώσει στους devs... τέλος καλοκαιριού θα βγάλει το κινητό. Πιστεύω πως το 5αρι δεν θα το κρατήσει για 12 μήνες ;)

    • Yihaaa
    • Είναι, αν και αναμενόμενο, απίστευτο το πόσο πρόβατα και πόσο φυτά έχουν καταντήσει οι περισσότεροι, που κάθονται και ασχολούνται ακόμα με τα iPhone.. Βγάζει η εταιρία το 5, το πλασάρει σε τέτοια τιμή που είναι λες και το έχουν φτιάξει από χρυσό και στα καπάκια σου λένε βγάζουμε το 6... Α ρε πρόβατα.... Έγινε μόδα το να δίνεις 1+ μηνιάτικο για κάτι που πέρα από το να πάρεις τηλέφωνο και να μπεις και λιγάκι στο Internet δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω... 7 και 8 κατοστάρικα για να φανεί κάποιος cool από το κινητό του.. Κρίμα....

*