Ο Beynon παραδέχτηκε πως η στάση του Shishkovtsov τον δυσαρέστησε και συμπλήρωσε ότι “ήταν λάθος ο τρόπος που διατυπώθηκε το γεγονός”. Σχετικά με το ότι το Metro: Last Light ο Beynon παραδέχτηκε πως θα μπορούσαν να παραβλέψουν την ασύμβατη CPU του Wii U και να δουλέψουν διαφορετικά. Επί του θέματος συνέχισε λέγοντας πως θα μπορούσαν να το τρέξουν ακόμα και σε iPad στη περίπτωση που το ήθελαν.
Ο Beynon παραδέχτηκε πως η στάση του Shishkovtsov τον δυσαρέστησε και συμπλήρωσε ότι “ήταν λάθος ο τρόπος που διατυπώθηκε το γεγονός”. Σχετικά με το ότι το Metro: Last Light ο Beynon παραδέχτηκε πως θα μπορούσαν να παραβλέψουν την ασύμβατη CPU του Wii U και να δουλέψουν διαφορετικά. Επί του θέματος συνέχισε λέγοντας πως θα μπορούσαν να το τρέξουν ακόμα και σε iPad στη περίπτωση που το ήθελαν.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
4A Games
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Deep Silver
ΔΙΑΝΟΜΗ
Enarxis
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
9
ENTERNITY SCORE




Η «αργή CPU» είναι άλλος ένας τρόπος να πεις «βαριέμαι να κάνω optimization»
Σωστός
Αν η CPU ήταν τουλάχιστον on par με αυτές των ps360 θα ήταν πολύ πιο εύκολο ένα απαιτητικό παιχνίδι να γίνει port στο WiiU από τα ps360.
Από την στιγμή που δεν είναι όμως πρέπει οι developers να δώσουν μεγαλύτερο φόρτο στην κάρτα γραφικών που είναι αρκετά πιο ισχυρή.
Αυτή όμως η διαδικασία είναι πολύ πιο χρονοβόρα, άρα και πιο ακριβή, από το να γινόταν port χωρίς να χρειαζόταν πολλές αλλαγές. Για αυτό θα χαθούν αρκετά multiplatform παιχνίδια που θα βγουν στην αρχή της ζωής του WiiU.
Πιστεύω πως το χάσμα της κάρτας γραφικών με αυτών των current gen κονσολών στο μέλλον θα κάνει την διαφορά στον οπτικό τομέα, αλλά μέχρι να μεταφερθούν και να βελτιστοποιηθούν οι διάφορες game engines για το WiiU δε θα πρέπει να περιμένουμε κάτι παραπάνω από current gen στο τεχνικό μέρος των παιχνιδιών.
Oκ, εχω πειστει για το γεγονος οτι η cpu δεν ειναι δυνατη. Συγκρισεις του mass effect με τις αλλες εκδοσεις του δειχνουν πως το frame rate πεφτει περισσοτερο απο του 360 οταν υπαρχουν πολλοι npc's στην οθονη, αν και ολα τα αλλα(textures κλπ δειχνουν ελαφρως βελτιωμενα).
Οποτε τα παιχνιδια αυτης της γενιας που αναπτυσσονται σε χ360/ps3 και ειναι cpu based δεν θα ναι τοσο ευκολα port οσο φανταζομουν. Τουλαχιστον λυθηκε αυτο το μεγαλο θεμα με τις αντικρουομενες αποψεις των developers περι δυναμης του wiiu μια και καλη.
Συμφωνω με τους προλαλησαντες 2... δειτε και το αρθρο του digital foundry για το ME3 στο φορουμ που λεει και ο Alex! ;)
Ας μαθουν να δουλευουν την GPGPU..