Η ΕΑ ετοιμάζει δύο ακόμη νέα Wii U games που βρίσκονται αυτή τη χρονική στιγμή στη φάση της ανάπτυξης, όπως τουλάχιστον δήλωσε ο υπεύθυνος της εταιρείας Frank Gibeau στο CVG. Συγκεκριμένα, σημείωσε πως το νέο σύστημα έχει κερδίσει τις καρδιές των προγραμματιστών και πως μέχρι στιγμής έχει γίνει πολύ καλή δουλειά εκεί. Το υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας δήλωσε ακόμη πως λόγω του ότι το Wii U είναι η πρώτη next-gen κονσόλα, θα υποστηριχθεί σθεναρά.

Περιμένουμε (μέχρι την Gamescom;)
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Θα σου πω κάτι Tanno και πάρ'το όπως θέλεις...
Το Mirror's Edge 2 φτιάχνεται και σχεδιάζεται για Q4 2013 ως timed-exclusive στο επόμενο XBOX...
;)