
Για έκτη συνεχόμενη σεζόν, το How I Met Your Mother συνεχίζει να αυξάνει τα ποσοστά τηλεθέασής του έχοντας φτάσει στα 9.48 εκατομμύρια θεατές.

To τηλεοπτικό δίκτυο CBS ανακοίνωσε επίσημα τη Δευτέρα πως η δημοφιλής σειρά How I Met Your Mother ανανεώθηκε για άλλα δύο χρόνια και θα συνεχίσει να μας κρατάει συντροφιά με τις τρελές ιστορίες των πρωταγωνιστών της.
Γουσταρω!!!! Αμα δεν το κουρασουν κιολας, μιλαμε για τρελη σειρα!
Καλά... μάλλον πρέπει να αποφασίσω να το αρχίσω... γιατί... δεν πρόκειται να το προλάβω ποτέ!!!! :p
πολυ καλη σειρα αλλα σαν το f.r.i.e.n.d.s δυστυχως τιποτα...
Μια από τα ίδια κατερίνα :P
Νομίζω ότι παιζόταν και κάπου στην Ελληνική ΤV ..αν ναι ,δεν το παρακολούθησα αλλά γενικά έχω ακούσει καλά λόγια.Θα το ψάξω.!
Στον ΑΝΤ1 το είχαν για κάποιο καιρό. Νομίζω το έβγαλαν. Από το καλοκαίρι το βλέπω φανατικά. Μέχρι το τέλος του κόσμου How I Met Your Mother θα βλέπουμε. :P
Yeaaaaaaaaaaaaaaaah! Γουστάρωωωωωωωωωωω! :D
Πολύ καλή σειρά λίγο wannabee FRIENDS θέλει να γίνει αλλά όχι...το έδειχνε στον ΑΝΤ1 αλλα δυστυχώς το κόψανε τόσο γρήγορα που όυτε τα ονόματα των χαρακτήρων δε θυμάμαι :p
Αυτά είναι!
Η σειρά τα σπάει. Στους τελευταίους κύκλους έχει πέσει λίγο, αλλά και πάλι έχει επεισόδια με τρελά σκηνικά, όπως πχ το τελευταίο με το καρδιογράφημα!!! EPIC
den tin exw dei thn seira eukeria na kanw tin arxh
Ήδη έχει αρχίσει να πέφτει κάπως η σειρά ap;o ton 4o κύκλο αλλά ο Neil Patrick Harris είναι εκεί όταν χρειάζεται για να αναστήσει την σειρά...
Άντε 2 χρόνια ακόμα για να μάθουμε επιτέλους πια είναι αυτή η έρημη η μάνα!!!!
συμφωνώ με τον George. η 4η ήταν πολύ κάκη ενώ η φετινή είναι απλά μέτρια. η ιστορία δεν προχωράει, δεν μαθαίνουμε τίποτα καινούργιο και πλέον έχουν αναλωθεί σε αυτοτελή επεισόδια δίχως συνοχή.
προσωπικά θα ήθελα να βάζανε στο νου τους πως θα τελείωνε η σειρά σε άλλη μια σεζόν για να αναγκαστούν να προχωρήσουν την ιστορία και όχι να την τραβάνε από τα μαλλιά.