Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δύο νέες σεζόν για το HIMYM

To τηλεοπτικό δίκτυο CBS ανακοίνωσε επίσημα τη Δευτέρα πως η δημοφιλής σειρά How I Met Your Mother ανανεώθηκε για άλλα δύο χρόνια και θα συνεχίσει να μας κρατάει συντροφιά με τις τρελές ιστορίες των πρωταγωνιστών της. Την εξαιρετική πορεία της παραγωγής ανέφερε και στην ανακοίνωσή της η πρόεδρος του CBS Nina Tassler, τονίζοντας πως έχει γίνει σημείο αναφοράς τόσο για την τηλεθέαση που σημειώνει, όσο και για τους πολλούς stars που εμφανίζονται ως καλεσμένοι σε διάφορα επεισόδια.



Για έκτη συνεχόμενη σεζόν, το How I Met Your Mother συνεχίζει να αυξάνει τα ποσοστά τηλεθέασής του έχοντας φτάσει στα 9.48 εκατομμύρια θεατές.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Phoenix13848
    • Νομίζω ότι παιζόταν και κάπου στην Ελληνική ΤV ..αν ναι ,δεν το παρακολούθησα αλλά γενικά έχω ακούσει καλά λόγια.Θα το ψάξω.!

    • haloman
    • Στον ΑΝΤ1 το είχαν για κάποιο καιρό. Νομίζω το έβγαλαν. Από το καλοκαίρι το βλέπω φανατικά. Μέχρι το τέλος του κόσμου How I Met Your Mother θα βλέπουμε. :P

    • KoulisHHH
    • Πολύ καλή σειρά λίγο wannabee FRIENDS θέλει να γίνει αλλά όχι...το έδειχνε στον ΑΝΤ1 αλλα δυστυχώς το κόψανε τόσο γρήγορα που όυτε τα ονόματα των χαρακτήρων δε θυμάμαι :p

    • Ashirogi
    • Η σειρά τα σπάει. Στους τελευταίους κύκλους έχει πέσει λίγο, αλλά και πάλι έχει επεισόδια με τρελά σκηνικά, όπως πχ το τελευταίο με το καρδιογράφημα!!! EPIC

    • George1991
    • Ήδη έχει αρχίσει να πέφτει κάπως η σειρά ap;o ton 4o κύκλο αλλά ο Neil Patrick Harris είναι εκεί όταν χρειάζεται για να αναστήσει την σειρά...
      Άντε 2 χρόνια ακόμα για να μάθουμε επιτέλους πια είναι αυτή η έρημη η μάνα!!!!

    • ViLb
    • συμφωνώ με τον George. η 4η ήταν πολύ κάκη ενώ η φετινή είναι απλά μέτρια. η ιστορία δεν προχωράει, δεν μαθαίνουμε τίποτα καινούργιο και πλέον έχουν αναλωθεί σε αυτοτελή επεισόδια δίχως συνοχή.
      προσωπικά θα ήθελα να βάζανε στο νου τους πως θα τελείωνε η σειρά σε άλλη μια σεζόν για να αναγκαστούν να προχωρήσουν την ιστορία και όχι να την τραβάνε από τα μαλλιά.

*