
Μάλιστα η Hammerpoint ζητάει και τη γνώμη των fans του παιχνιδιού μέσω σχετικού ερωτηματολογίου το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
PEGI
H Hammerpoint Interactive σκέφτεται να «τοποθετήσει» σε ειδικούς servers όλους τους cheaters του The War Z, όπου οι developers θα μπορούν με μεγαλύτερη ευκολία να τους παρακολουθούν και να αναπτύσσουν τα κατάλληλα εργαλεία ενάντια σε οποιαδήποτε cheats.
Σοβαρά τώρα...Υπάρχουν fans του WarZ ?
Θα συμφωνήσω με το Nick.Ποιοι πλέον υποστηρίζουν τους απατεώνες;Εν τω μεταξύ τόσο καλά έξοδα έχουν να στήσουν και τους anti-cheat servers;;
χαχαχα.....τι αλλο θα ακουσουμε θεε μ ;π πραγματκα οποιος εχει δωσει λεφτα γι'α αυτο το πραγμα.. τον λυπαμαι ;/