Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Εικονογραφημένη νουβέλα για το The Last of Us

Το The Last of Us θα αποκτήσει εικονογραφημένη νουβέλα, από την Dark Horse και τη Naughty Dog. Όπως ανακοινώθηκε στην Comic Con σήμερα, η νουβέλα θα εστιάζει στην Ellie και την ζωή της πριν τα γεγονότα του παιχνιδιού. Ο Neil Druckman και η Rachel Edidin θα αναλάβουν το σενάριο, το οποίο θα εξιστορεί το πως η Ellie πέρασε στην εφηβεία. Όπως ο Druckman ανέφερε, "Στον κόσμο της Ellie, όταν ένα παιδί φτάνει στην εφηβεία πρέπει να διαλέξει. Μπορεί να γίνει στρατιώτης και να πολεμήσει, ή να πει όχι και να προσπαθήσει να επιβιώσει με τους άλλους επιζώντες. Αυτοί είναι οι δύο τρόποι με τους οποίους ένας έφηβος μπορεί να ζήσει σε αυτόν τον κόσμο. Η Ellie πιστεύει πως υπάρχει και ένας τρίτος τρόπος. Ζει σε έναν κόσμο όταν θέλει να είναι αθώα και δεν μπορεί".



Εκδότης θα είναι, προφανώς, η Dark Horse Comics.
 


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Naughty Dog

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Last of Us
    • 18+ pegi 18+
      • 9.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (121)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://thelastofus.com/agegate.html FOLLOWERS 6 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • kOimpreSSer
    • Είχα κερδίσει ένα PS3 και επειδί είχα Xbox360, ο βλάκας το σκώτωσα το PS3. Ο μόνος λόγος που πλέον το μετανιώνω, είναι επειδί θα ήθελα να έπαιζα το 'The Last of Us'... Μου αρέσουν πολύ τα Post Apocalyptic games. Κρίμα... θα αρκεστώ στα walkthrough τώρα... :(

    • alex4444
    • @kOimpreSSer στη θεση σου θα "σκοτωνα" το 360... Η σονυ εχει αποδειχτει πολυ γενναιοδωρη τα τελευταια χρονια οσον αφορα τις καλες αποκλειστικοτητες.

*