Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Εικόνες από το PES 2012

Λίγες ημέρες μετά την πρώτη εμφάνιση των νέων φωτογραφιών του FIFA 12 από την ΕΑ, η Konami απάντησε δίνοντας στη δημοσιότητα τρεις νέες εικόνες από το Pro Evolution Soccer 2012. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία, στο νέο υλικό αποδίδονται κάποιες από τις βελτιώσεις στο animation. Υπενθυμίζουμε πως η κυκλοφορία του νέου PES έχει οριστεί για το φθινόπωρο σε PlayStation 3, Xbox 360, PC, Wii, PSP και PS2. Δείτε τις νέες εικόνες στη συνέχεια του κειμένου:








Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Konami

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PES 2012
    • 3+ pegi 3+
      • 7.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (41)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.konami-pes2012.com/eu/en/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • KoulisHHH
    • Έλα ντέ?Αντί να πιάσουν το παλιό καλό δρόμο του arcade football,πήγαν να το κάνουνε sim Ε!ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!.Αφού βλέπουν ότι δε τους πάει φέτος ας το γυρίσουν στο good ol' Pro 4 ή 5 ή 6 με αυτά τα γραφικά τουλάχιστον θα είναι έτσι μιά χαρά το παιχνίδι.Τα γραφικά δείχνουν κατά πολύ τουμπανιασμένα απο πέρσυ και να λέμε του στραβού το δίκιο έχει ρεαλιστικότερες υφές και απεικόνιση των παικτών απο ότι στο FIFA;)

    • retronostalgos
    • χμ...λοιπον η σειρα pro κυριαρχουσε στης αντιληψεις κοσμου και σιτε(γιατι σε πωλησεις μια ζωη ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΣΕ το φιφα με μεγαλη διαφορα) η ουσια ειναι οτι μεχρι το 08 ηταν πολυ καλο παιχνιδι...το 2009 ομως το φιφα πηρε την σκυταλη ξανα μεχερι και σημερα και κατι μου λεει οτι δυσκολα να την ξαναφησει...αν και οπως ειπα το φιφα πουλαει πολλα περισσοτερα εκατομμυρια...ειναι παρα πολυ μπροστα σε πωλησεις....ουτε με τηλεσκοπιο φαινεται.

*