
Τι λέτε; Αξίζει να το περιμένουμε;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η εξαιρετική αντιμετώπιση που έχει μέχρι στιγμής το Far Cry 3: Blood Dragon από το κοινό και τον ειδικό Τύπο φαίνεται πως έχει βάλει σε σκέψεις όλους όσοι έχουν εμπλακεί με το project.
Ακόμα δεν βγήκε και "ξεφεύγουν" ενημερώσεις-προτάσεις για sequel, μάλιστα!! μάλλον μου φαίνεται ότι το είχαν έτοιμο από πριν και για μια ακόμα φορά μας "σέρβιραν" μισοτελειωμένο παιχνίδι.
Αξίζει και με το παραπάνω μια συνέχεια του.Το έχω αρχίσει εδώ και δύο ημέρες, και είναι πραγματικά πανέμορφο. Η μουσική του με έχει πάει χρόνια πίσω...... (τότε που ακόμα και ο Παύλος είχα μαλλιά)
Δεν διαφωνώ, τo αγόρασα σήμερα, (ύστερα ΚΑΙ από το review που διάβασα στο enternity), ελπίζω μόνο να καταφέρω να βρω χρόνο για να το παίξω.